ذخیره‌سازی مناسب سوخت در انبارهای منطقه نفتی زاهدان انجام‌ شده است


ذخیره‌سازی مناسب سوخت در انبارهای منطقه نفتی زاهدان انجام‌ شده است

زاهدان- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: ذخیره‌سازی مناسب سوخت در انبارهای منطقه انجام‌ شده و هیچ مشکلی در زمینه سوخت‌رسانی به مسافران نوروزی و مردم سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

محسن وزارتی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات پایان سال و آغاز سفرهای نوروزی جهت سوخت‌رسانی مطلوب، نیاز به تلاش و کوشش بیشتر شرکت‌های حمل و نقل در زمینه آماده‌سازی ناوگان و حمل به موقع سوخت است.

وی ضمن قدردانی از رانندگان پرتلاش بخش حمل و نقل فرآورده‌های نفتی گفت: وظیفه ما تامین و حمل به موقع و توزیع سوخت با کیفیت به مصرف‌کننده واقعی است و تلاش می‌کنیم خدمات به شکل مطلوب به مردم ارائه ‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با تاکید بر تجهیز ناوگان حمل و نقل جهت آمادگی کامل و سرویس‌دهی به موقع افزود: نصب سپهتن، تامین لاستیک موردنیاز و جذب نفتکش‌های تک پیمان از مواردی است که باید به منظور تقویت ناوگان حمل و نقل و کنترل محموله‌ها انجام شود.

وی در خصوص اجرای طرح توزیع الکترونیکی گازمایع نیز بیان کرد: طرح توزیع سیلندر گازمایع با استفاده از زیرساخت بانکی در حال اجراست و در روزهای آینده توزیع سیلندرهای ۱۱ کیلویی گازمایع با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار درب منزل شهروندان انجام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...