ذخیره‌سازی مناسب سوخت در انبارهای منطقه نفتی زاهدان انجام‌ شده است


ذخیره‌سازی مناسب سوخت در انبارهای منطقه نفتی زاهدان انجام‌ شده است

زاهدان- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: ذخیره‌سازی مناسب سوخت در انبارهای منطقه انجام‌ شده و هیچ مشکلی در زمینه سوخت‌رسانی به مسافران نوروزی و مردم سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

محسن وزارتی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات پایان سال و آغاز سفرهای نوروزی جهت سوخت‌رسانی مطلوب، نیاز به تلاش و کوشش بیشتر شرکت‌های حمل و نقل در زمینه آماده‌سازی ناوگان و حمل به موقع سوخت است.

وی ضمن قدردانی از رانندگان پرتلاش بخش حمل و نقل فرآورده‌های نفتی گفت: وظیفه ما تامین و حمل به موقع و توزیع سوخت با کیفیت به مصرف‌کننده واقعی است و تلاش می‌کنیم خدمات به شکل مطلوب به مردم ارائه ‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با تاکید بر تجهیز ناوگان حمل و نقل جهت آمادگی کامل و سرویس‌دهی به موقع افزود: نصب سپهتن، تامین لاستیک موردنیاز و جذب نفتکش‌های تک پیمان از مواردی است که باید به منظور تقویت ناوگان حمل و نقل و کنترل محموله‌ها انجام شود.

وی در خصوص اجرای طرح توزیع الکترونیکی گازمایع نیز بیان کرد: طرح توزیع سیلندر گازمایع با استفاده از زیرساخت بانکی در حال اجراست و در روزهای آینده توزیع سیلندرهای ۱۱ کیلویی گازمایع با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار درب منزل شهروندان انجام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا