192 کیلوگرم مواد مخدر در خاتم و مهریز کشف شد


192 کیلوگرم مواد مخدر در خاتم  و مهریز کشف شد

یزد- ایرنا- ماموران فرماندهی انتظامی استان یزد در شبانه روز گذشته در بازرسی از 2 دستگاه خودرو عبوری 192 کیلوگرم موادمخدر در شهرستان های خاتم و مهریز کشف کردند که 120 کیلوگرم آن تریاک و بقیه حشیش است.

به گفته فرمانده منطقه انتظامی خاتم در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پس از انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد افیونی در جاده‌های منطقه مطلع شدند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا کشوری با بیان اینکه برای بازرسی خودرو مورد نظر در جاده چاهک - هرات دستور توقف داده شد ، افزود: در بازرسی محموله یادشده از خودرو کشف و ۲ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خاتم با بیان اینکه قاچاقچیان از جنوب کشور عازم کرج بودند، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به دادسرا معرفی شدند.

هرات مرکز شهرستان ۴۰ هزار نفری خاتم در ۲۴۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

همچنین هفته گذشته با تلاش ماموران از یک دستگاه کامیون عبوری ۲۵۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه کشف شد که در این ارتباط سه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

به گزارش امروز پایگاه خبری پلیس ، فرمانده منطقه انتظامی مهریز گفت: با تلاش ماموران در ۲۴ ساعت گذشته از یک دستگاه خودرو عبوری ۱۲۰ کیلوگرم تریاک در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ حسین منصوری افزود: ماموران هنگام کنترل جاده‌های منطقه به یک دستگاه سواری زانتیا مشکوک و به راننده آن دستور ایست دادند و راننده بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شد، حین تعقیب و گریز اقدام به پرتاب بسته‌های حامل تریاک در تاریکی شب به بیرون از خودرو کرد.

وی ادامه داد: ماموران با تعقیب و مراقبت هدفمند و یک سری اقدامات پلیسی خودرو را متوقف کردند و در این ارتباط یک متهم دستگیر که به مراجع قضایی معرفی شد.

از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون افزون بر ۳۰ تن انواع موادمخدر در استان کشف شد که گزارشی از نوع مواد افیونی، تعداد دستگیرشدگان و خودروهای توقیف شده در اختیار رسانه ها گذاشته نشده است.

جاده‌های یزد نقش مؤثری در برقراری ارتباط استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب، در برخی مواقع راه‌های آن برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در جاده‌های این استان تردد می‌کنند.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرزند حمید نوری در سوئد بازداشت شد