حضور پرشور مردم در انتخابات، دوم اسفند را به جشن ملی تبدیل کرد


به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری قم، بهرام...


به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در این پیام آورده است: حضور گسترده مردم در انتخابات دوم اسفند، برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار میهن عزیز اسلامی رقم زد.

پیام ادامه یافته است: حماسه‌ای سترگ و سرنوشت‌ساز که در برهه حساس کنونی و در اوج شرارت‌ها و دشمنی‌ها برعلیه انقلاب اسلامی شکل گرفت و با ترسیم افق‌های روشن و پرامید برای آینده کشور، جلوه‌های زیبایی از نمود مشارکت سیاسی و قدرت مردمی نظام را در معرض دید جهانیان قرار داد.

استاندار قم تاکید کرد: این‌جانب خدای بزرگ را بر هوشیاری و وظیفه‌شناسی این ملت غیور سپاس گفته، بر خود لازم می‌دانم از حضور پرشور مردم فهیم استان قم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، خاصه مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه و علمای معزز که با حضور آگاهانه خویش و دعوت پرشور مردم برای حضور در این عرصه سرنوشت‌ساز، به خلق این حماسه عظیم و به‌یادماندنی کمک کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

در ادامه این پیام آمده است: همچنین به‌نوبه خود از زحمات تمام عوامل دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در استان اعم از مسئولان ستاد انتخابات استان و شهرستان، هیات های محترم اجرایی، نظارت، بازرسی، فرماندار محترم، بخشداران، نامزدهای محترم و اعضای ستادها و طرفداران آن‌ها، دادگستری و عوامل امنیتی و انتظامی، اصحاب رسانه و شبکه استانی نور که با مساعی و تلاش خود، مقدمات برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور در استان را فراهم کردند، عرض تشکر و قدردانی و از خداوند منان اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و سلامتی خدمتگزاران به نظام و شما مردم غیور و همیشه درصحنه را مسالت دارم.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه دوم اسفندماه در سراسر کشور برگزار شد. مردم قم در مجلس شورای اسلامی ۳ نماینده و در مجلس خبرگان رهبری یک نماینده دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا