مسجدی بودن امتیاز بزرگ کانون های فرهنگی هنری است/ موفقیت جشنواره مدهامتان در شناسایی استعدادهای قرآنی


 مسجدی بودن امتیاز بزرگ کانون های فرهنگی هنری است/ موفقیت جشنواره مدهامتان در شناسایی استعدادهای قرآنی

قره شیخ لو با اشاره به نقش آفرینی مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد:مسجدی بودن مهمترین امتیاز این کانون ها است که باید این موضوع در تمام تصمیم گیری ها برای مدیریت این کانون ها مد نظر قرار گیرد.

«مهدی قره شیخ لو» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد مرکز تمام فعالیت های قرآنی در جامعه اسلامی باید باشد، اظهار کرد: نقش آفرینی مساجد در پیروزی و مراحل مختلف انقلاب اسلامی نشان دهنده اهمیت آن در جامعه است.

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه درباره اهمیت نقش و جایگاه کانون های فرهنگی هنری در جذب گروه های مختلف مردمی مساجد گفت: مسجدی بودن مهمترین امتیاز این کانون ها است که باید این موضوع در تمام تصمیم گیری ها برای مدیریت این کانون ها مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد در اجرای برنامه های مختلف قرآنی در مساجد همچون طرح تلاوت نور و جلسه تفسیر قرآن موفقیت های خوبی داشته اند که باید وجهه آموزشی این برنامه ها نیز گسترش یابد.

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان با رویکردی جدید از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اظهار کرد: این جشنواره از جمله مسابقات موفق در شناسایی استعدادهای قرآنی است.

وی در ادامه با بیان اینکه کانون های مساجد بار اصلی آموزش قرآن در کشور را بر عهده دارند، گفت: کانون های فرهنگی هنری می توانند در این زمینه بازوی خوبی برای کارگزاران مسجدی باشند.

قره شیخ لو در پایان تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری باید به منظور استقلال نقش آفرینی خود در مدیریت فرهنگی جامعه بحث آموزش را جدی بگیرند که الحمدالله دوستان ما در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اهتمام جدی به این موضوع دارند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)