«اولین جشنواره ادبی آفتابگردان» برگزار می شود


«اولین جشنواره ادبی آفتابگردان» برگزار می شود

بنیاد فرهنگ سالمندی با همکاری موسسه خانه کتاب «اولین جشنواره ادبی آفتابگردان» را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، «اولین جشنواره ادبی آفتابگردان» در دو بخش آثار با موضوع سالمندی و خاطره نویسی سالمندان(خود نوشت) با هدف اصلاح نگرش به سالمند و سالمندی و ترویج فرهنگ بهره برداری از توانایی های سالمندان برگزار می شود.

ترویج فعالیت اجتماعی با رویکرد نگاه به سالمندان در بین عموم مردم، تشویق داستان نویسان حرفه ای و اصحاب قلم برای پرداختن به تولید آثار داستانی با موضوعات مختلف دوران سالمندی، شناسایی و تبیین موضوعات و آسیب های ناشی از عدم توجه به زوایای مختلف دوران زندگی سالمندان به وسیله ابزار هنر در بین آحاد جامعه با رویکرد سلامت پایدار جامعه، شناسایی و جذب نویسندگان این حوزه با رویکرد گسترش سرانه مطالعه و جریان سازی در ادبیات داستانی به عنوان یکی از حوزه های مغفول ادبیات کشور از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره ادبی است.

«اولین جشنواره ادبی آفتابگردان» در قالب های داستانک (حداکثر سه اثر)، داستان کوتاه سه هزار کلمه ای (حداکثر دو اثر)، کاریکلماتور(حداکثر سه اثر) و خاطره نویسی (۴هزار کلمه یک اثر) آثار می پذیرد.

علاقمندان می توانند از اول اسفند ماه ۱۳۹۸ تا ۱۵اردیبهشت ۱۳۹۹ آثار خود را در قالب word به ایمیل aftab@salmandiran.ir یا به آدرس تهران، خیابان مطهری، پلاک۱۴۵، طبقه سوم، کد پستی ۱۵۷۶۶۳۷۶۳۱ ارسال کنند.

همچنین، علاقمندان می توانند آثار خود را در وب سایت www.salmandiran.ir/aftabgardan بارگذاری یا از طریق شبکه های اجتماعی به شماره ۰۹۰۳۱۲۳۶۰۹۴ ارسال کنند.

گفتنی است، آثار باید در قالب word با مشخصات کامل نویسنده(نام پدر، سن، کدملی، آدرس و شماره تماس) به این جشنواره ارسال شود.

لازم به ذکر است شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان