کار شمارش آرا در سیستان و بلوچستان آغاز شد


کار شمارش آرا در سیستان و بلوچستان آغاز شد

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: با پایان یافتن مهلت رای گیری، کار شمارش آرا در بسیاری از شعب اخذ رای این استان آغاز شده است.

علی زینی‌وند جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با عنایت به اینکه برخی شعب در حال تجمیع آرا هستند هنوز آمار دقیقی از رای دهندگان مشخص نشده است.

وی افزود: از آنجایی که کار احراز هویت با دستگاههای الکترونیک انجام شده و این دستگاهها تا ساعت ۲۴ آنلاین بودند و پس از آن آف لاین شدند میزان مشارکت واجدان شرایط شرکت در انتخابات تا کنون بیش از ۶۰ درصد است.

رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت استان یک میلیون و ۶۴۱ هزار و ۳۱۴ نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

وی خاطر نشان کرد: سیستان و بلوچستان دارای ۸ کرسی از ۶ حوزه انتخابیه شامل حوزه انتخابیه زابل ۲ نفر، زاهدان ۲ نفر، خاش یک نفر، سراوان یک نفر، ایرانشهر یک نفر و چابهار یک نفر است.

زینی وند اظهار داشت: مردم استان از میان ۶۲ نامزد انتخاباتی برای انتخاب هشت نماینده استان در مجلس یازدهم شورای اسلامی آرای خود را در صندوق های اخذ رای ریخته اند.

وی ادامه داد: هزار و ۶۸۹ شعبه اخذ رای در سراسر این استان کار جمع آوری آرای مردم را برعهده داشتند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از ۲ میلیون تعرفه یا برگ رای بین شعب اخذ رای حوزه‌های انتخابیه این استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توزیع شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!