انتخابات با مشارکت مطلوب مردم سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است


انتخابات با مشارکت مطلوب مردم سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است

زاهدان- ایرنا- رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: انتخابات در امنیت کامل و با مشارکت مطلوب مردم در سطح این استان در حال برگزاری است.

علی زینی‌وند شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هیچ‌گونه رخداد منفی در حوزه‌های انتخابیه در سیستان و بلوچستان وجود ندارد و انتخابات به نحو مطلوب در سطح حوزه‌های انتخابیه این استان در حال برگزاری است.

وی گفت: براساس بازدیدهای میدانی و گزارشات فرمانداران شهرستان‌ها، مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای مطلوب است.

رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان از مردم خواست حضور خود در پای صندوق‌های رای را به ساعات پایانی موکول نکنند زیرا در این ساعات هم به دلیل ازدحام جمعیت، صف‌های طولانی و هم با توجه به دستگاه احراز هویت هوشمند راس ساعت ۲۴ رای گیری متوقف می‌شود.

وی در خصوص تمدید ساعت انتخابات نیز بیان کرد: براساس قانون انتخابات ساعت اخذ رای معمولا ساعت ۱۰ است که به تدبیر وزارت کشور و تصمیم استانداران این ساعت تمدید می‌شود.

زینی وند با بیان اینکه داشتن کارت ملی و اصل شناسنامه برای اخذ رای گیری الزامی است، افزود: در روزهای گذشته ثبت احوال برای متقاضیان خارج از نوبت شناسنامه صادر کرده است.

وی ادامه داد: در مناطق سیلزده نیز پایگاه‌های ثبت احوال مستقرند و اگر اطلاعات رای‌دهندگان در سیستم جامع ثبت احوال احراز شود و شرایط صدور شناسنامه داشته باشند در اسرع وقت و در زمان باقی مانده برای آنها شناسنامه صادر می‌شود اما داشتن اصل شناسنامه برای اخذ رای الزامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا