تمامی مدارس سیستان و بلوچستان فردا تعطیل است


تمامی مدارس سیستان و بلوچستان فردا تعطیل است

زاهدان - ایرنا- رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مدارس این استان فردا /شنبه/ تعطیل است.

داوود گلی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود که مدارس استان فردا دایر است اما لحظاتی پیش در تماس با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی مدارس سیستان و بلوچستان فردا (سوم اسفند) تعطیل است.

وی افزود: ضروری است والدین و دانش آموزان بدون توجه به شایعات بی اساس، اخبار این حوزه را از منابع موثق پیگیری کنند.

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با عنایت به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مشارکت و همکاری فرهنگیان، مدارس و ادارات آموزش و پرورش در جریان برگزاری این انتخابات، بنا به پیشنهاد مدیر کل آموزش و پرورش و موافقت استاندار تمامی مدارس استان در همه مقاطع تحصیلی شیفت صبح و بعد از ظهر فردا شنبه سوم اسفند ۹۸ تعطیل اعلام می شود.

به گزارش ایرنا، با وجودی که روابط عمومی آموزش و پرورش در اطلاعیه ای اعلام کرده است که ادارات آموزش و پرورش و مدارس فردا تعطیل است اما روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد که فقط مدارس استان فردا تعطیل است اما ادارات آموزش و پرورش دایر و فعال هستند.

به گزارش ایرنا به منظور جمع آوری آرای مردم سیستان و بلوچستان یک هزار و ۶۸۹ شعبه اخذ رای دایر شده است که برخی از این شعب در مدارس قرار دارد.

سیستان و بلوچستان دارای ۸ کرسی از ۶ حوزه انتخابیه شامل حوزه انتخابیه زابل ۲ نفر، زاهدان ۲ نفر، خاش یک نفر، سراوان یک نفر، ایرانشهر یک نفر و چابهار یک نفر است.

هم‌اینک ۶۲ نامزد انتخاباتی در سیستان و بلوچستان با هم رقابت می کنند.

یک میلیون و ۶۴۱ هزار و ۳۱۴ نفر از جمعیت بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۱۴۸ هزار و ۳۹۰ نفر آنان رای اولی به حساب می آیند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان