تاکنون بیش از 50 درصد مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات شرکت کرده‌اند


تاکنون بیش از 50 درصد مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات شرکت کرده‌اند

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 50 درصد واجدان شرایط رای در این استان تا ساعت 20 امشب در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده‌اند.

علی زینی‌وند جمعه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توصیه می‌شود شهروندان رای دادن را به ساعات پایانی شب موکول نکنند.

وی گفت: ستاد انتخابات کشور رای گیری را تا ساعت ۲۲ تمدید کرده و به این استان نیز اختیار داده شده تا با توجه به مشارکت و حضور مردم در صندوق های اخذ رای در این خصوص تصمیم گیری کند.

رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان خطاب به هواداران نامزدهای انتخاباتی تصریح کرد: با عنایت به اینکه ملاک و مرجع اصلی اعلام نتایج «ستاد انتخابات استان و مراکز حوزه های انتخابیه» هستند به مردم عزیز و نمایندگان نامزدها توصیه می‌شود به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و همچنین از هرگونه رفتارهای هیجانی پرهیز کرده تا فردا که نتیجه انتخابات اعلام می شود همه پیروز میدان باشند.

استان سیستان و بلوچستان با ۱۸۸ هزار و ۲۲۲ کیلومتر مربع پهناورترین استان کشور دارای ۲۰ شهرستان و بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت است.

هم اینک ۶۲ کاندیدا در ۶ حوزه انتخابیه این استان در حال رقابت انتخاباتی برای بدست آوردن هشت کرسی مجلس یازدهم هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا