مطهری: اگر چهره‌های شاخص امکان حضور در انتخابات را داشتند، مشارکت گسترده‌تر بود


عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم نمی‌تواند تک صدا باشد اما بدون شک ردصلاحیت‌ها بر ورود شخصیت‌های برخی جناح های سیاسی تاثیر گذاشت.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم نمی‌تواند تک صدا باشد اما بدون شک ردصلاحیت‌ها بر ورود شخصیت‌های برخی جناح های سیاسی تاثیر گذاشت.

به گزارش ایرنا، «علی مطهری» روز جمعه با حضور در حسینیه جماران برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره خبرگان رهبری در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: گلایه‌مندم! اما من نیز چون مردم برای مصلحت و ماندگاری نظام در انتخابات شرکت می‌کنم تا پیام مقاومت و ایستادگی ایران به جهان برسانم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ردصلاحیت برخی گرایش‌های فکری و سیاسی، افزود: اگر چهره‌های شاخص امکان حضور در انتخابات را داشتند بدون شک امروز مشارکت گسترده‌تر بود.

نایب رییس مجلس دهم افزود: مجلس یازدهم نمی‌تواند تک صدا باشد اما بدون شک ردصلاحیت‌ها بر ورود شخصیت‌های برخی جناح های سیاسی تاثیر گذاشت.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۸ صبح روز جمعه در ۲۰۸ حوزه انتخابیه آغاز شد و ۱۶ هزار و ۱۴۵ نفر برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی داوطلب شدند که از این تعداد یکهزار و ۴۵۳ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رقابت می‌کنند.

همچنین ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد، ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر به رای اولی ها اختصاص دارد.

تعداد ۶ هزار و ۶۸۹ شعبه اخذ رای هم در استان تهران برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین میان دوره‌ای خبرگان رهبری پیش بینی شده که از این تعداد، ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی