حضور مردم در انتخابات و رای آن‌ها تیری به سوی دشمنان نظام


حضور مردم در انتخابات و رای آن‌ها تیری به سوی دشمنان نظام

خدائیان: حضور مردم در انتخابات و رای آن‌ها تیری به سوی دشمنان نظام و استکبار جهانی است که از مدت‌ها قبل سرمایه‌گذاری عظیمی کردند که مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ذبیح اله خداییان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پس از شرکت در انتخابات در حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران، گفت: حضور مردم بسیار پرشور است و ملت بزرگ ایران همواره نشان داده‌اند که پای نظام و آرمان‌های انقلاب هستند.
وی با بیان اینکه امروز مردم ایران اسلامی احساس تکلیف کردند و پای صندوق‌های رای حاضر شدند، گفت: حضور و رای مردم تیری به سوی دشمنان نظام و استکبار جهانی است که از مدت‌ها قبل سرمایه‌گذاری عظیمی کردند که مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند.
خداییان ادامه داد: همواره شاهد این هستیم که مردم به ندای رهبر معظم انقلاب پاسخ مثبت می‌دهند و امروز هم با این حضور نشان دادند که به حق تعیین سرنوشت خودشان عمل می‌کنند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به انتظارات خود از نمایندگان مجلس یازدهم، ادامه داد: توقع ما در قوه قضاییه از نمایندگانی که برای مجلس یازدهم انتخاب می‌شوند این است که در تصویب قوانین به اقدامات کارشناسی اهمیت بدهند و در بعضی از طرح‌های ملی به خصوص طرح «کاداستر» به قوه قضاییه کمک کنند تا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، هر چه سریع‌تر این طرح را به عنوان یک طرح ملی در کشور اجرا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج