نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان حمایت خود از نامزد خاص را تکذیب کرد


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان حمایت خود از نامزد خاص را تکذیب کرد

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان حمایت خود از یکی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در یکی از شهرهای جنوبی این استان را تکذیب کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همان گونه که در خطبه‌های نماز جمعه ۲ هفته اخیر اعلام شد از هیچ فرد خاصی حمایت نکرده و چنین تصمیمی هم ندارم.

امام جمعه زاهدان هر نوع شایعه‌ای مرتبط با خود در رابطه با حمایت از یک نامزد خاص را تکذیب کرد و از مردم خواست اخبار صحیح را از منابع رسمی از جمله دفتر امام جمعه، دفتر نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان که توسط رسانه‌های رسمی اعلام می‌شود دریافت کنند.

وی بیان کرد: مردم بزرگوار سیستان وبلوچستان ضمن حضور باشکوه خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به چنین شایعاتی توجه نکنند.

مسوول روابط عمومی دفتر امام جمعه زاهدان نیز گفت که دستگاه‌های امنیتی با شایعه سازان و افرادی که به دروغ مطالبی را به نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نسبت دهند طبق قانون برخورد می‌کند.

به گزارش ایرنا در یکی از حوزه‌های انتخابیه جنوب سیستان و بلوچستان شایعه شده بود که نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه زاهدان از یک نامزد خاصی حمایت کرده است که این شایعه از سوی حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی تکذیب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر