20 هزار نیرو تامین کننده امنیت انتخابات سیستان و بلوچستان


20 هزار نیرو تامین کننده امنیت انتخابات سیستان و بلوچستان

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 20 هزار نیرو تامین کننده امنیت انتخابات در سراسر این استان پهناور هستند.

سردار سرتیپ محمد قنبری روز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای زاهدان، افزود: ۲۰ هزار نیروی پلیس مسوولیت تأمین نظم و امنیت انتخابات در استان پهناور سیستان و بلوچستان را برعهده دارند که از این تعداد هفت هزار نفر به صورت مستقیم امنیت صندوق های رأی را تامین می کنند.

وی تصریح کرد: با تلاش همه نیروهای امنیتی و دستگاه های مربوطه، خوشبختانه تا کنون هیچگونه مورد امنیتی در سطح استان سیستان و بلوچستان رخ نداده است.

این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: راهبرد ناجا در انتخابات، «امنیت و مشارکت» است و کارکنان انتظامی نیز با تأمین امنیت انتخابات، زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم را فراهم کرده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اشراف کامل اطلاعاتی نیروهای پلیس در نقاط مختلف استان و استقرار نیروها و امکانات لازم، اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی پلیس از ابتدای فعالیت‌های تبلیغاتی تا کنون هیچ مورد امنیتی در استان مشاهده نشده است.

استان سیستان و بلوچستان با ۱۸۸ هزار و ۲۲۲ کیلومتر مربع پهناورترین استان کشور دارای ۲۰ شهرستان و بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت است.

هم اینک ۶۲ کاندیدا در ۶ حوزه انتخابیه این استان در حال رقابت انتخاباتی برای بدست آوردن هشت کرسی مجلس یازدهم هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟