حضور در پای صندوق‌های رای، زمینه‌ساز عزت نظام اسلامی است


حضور در پای صندوق‌های رای، زمینه‌ساز عزت نظام اسلامی است

مراغه- ایرنا- عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم گفت: حضور در پای صندوق‌های رای، زمینه‌ساز اقتدار کشور و عزت نظام اسلامی بوده و این حضور وظیفه ملی است.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: با توجه به تلاش رسانه های برای کم رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای، شرکت در انتخابات امری ضروری است.

وی ادامه داد: تبلیغات سوء رسانه ای بیگانگان و دشمنان در حالی است که از ورود دارو برای شفای بیماران جلوگیری کرده، لیکن در آستانه انتخابات دایه مهربان تر از مادر شده اند.

وی اضافه کرد: اکنون نیز که اقتدار کشورمان در منطقه و کشورهای همسایه فراگیر شده، دولت های غربی و آمریکا و ایادی منطقه ای آنان، دست به دامن حربه هایی چون تحریم انتخابات شده اند.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به تلاش های انجام شده برای حمایت از نامزدهای رد صلاحیت شده انتخابات در این شهرستان گفت: برای احقاق حق نامزدهای رد صلاحیت شده نامه نوشتم، لیکن برخی از آنان نیز موثر واقع شد و تایید صلاحیت شدند.

آیت الله پورمحمدی افزود: این طور نبوده که بنده از فرد یا جناح خاصی حمایت کرده باشم و اعتقادم انتخاب فردی متعهد و مدیر براساس معیارهای اساسی برای اقتدار رورزافزون نظام اسلامی و رفع مشکلات مردم است.

وی ادامه داد: تمامی نامزدهای انتخابات مجلس محترم بوده و توسط شورای نگهبان تایید شده اند و آحاد مردم باید بر اساس شناخت خود اقدام به انتخاب نماینده مجلس کنند.

وی اضافه کرد: مردم هر کسی را انتخاب کنند باید محترم بوده و نماینده منتخب نیز در جهت رفع مشکل مردم و اقتدار نظام تلاش کند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!