حضور در انتخابات باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی است


حضور در انتخابات باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین گفت: حضور مردم در انتخابات و مشارکت فعالانه و آگاهانه در این عرصه باعث تقویت دین خدا و نظام جمهوری اسلامی و یاس و نابودی دشمنان است.

حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگزاران افزود: حضور در پای صندوق های رای واجب شرعی و عقلی است و از این رو همه وظیفه داریم برای عمل به این تکلیف دینی در انتخابات شرکت کنیم.

وی اظهار داشت: باید براساس اعتقاد به آرمان های نظام اسلامی، خون شهدا و اعتقادات دینی و دفاع از امنیت ملی حضور حداکثری پای صندوق های رای داشته باشیم.

خطیب جمعه قصرشیرین گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی شاخص های یک نماینده را انقلابی بودن، شجاعت، مومن، رعایت تقوای الهی، دوری از حرام وحفظ بیت المال،کارآمد بودن، تخصص، تعهد، کاربلدی، دارای علم و سواد بیان کردند که امید است همگی با انتخاب فرد اصلح و رعایت چنین معیارهایی آرای خود را به صندوق های رای بیندازیم.

ملکی افزود: یک نماینده اصلح باید طرفدار عدالت باشد و برای فقرا تلاش کند و با روحیه جهادی شب و روز خود را وقف خدمت به مردم کند.

۱۳۱ هزار تن در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب، واجد شرایط رای برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های سرپل ذهاب و گیلانغرب است که از این حوزه انتخابیه تنها یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند.
شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت دارند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی