حضور پرشور در انتخابات شکستی دیگر برای دشمنان کشور رقم می زند


حضور پرشور در انتخابات شکستی دیگر برای دشمنان کشور رقم می زند

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور پرشور و حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی شکستی دیگر برای دشمنان کشور و در راس آنها آمریکا رقم خواهد زد.

آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهارداشت: هرقدر حضور مردم گسترده تر باشد باعث می شود دشمنان بیشتر از مواضع خود علیه جمهوری اسلامی عقب نشینی کنند و در دست یابی به اهداف و برنامه های خود ناکام بمانند.

وی با اشاره به تلاش حداکثری دشمنان و رسانه های آنان برای جلوگیری از حضور پرشور مردم پای صندوق های رای، افزود: ملت اگاه و بابصیرت ایران همانگونه که ۴۱ سال است در تمامی صحنه های دفاع از انقلاب و آرمان های آن در صحنه بوده اند این بار نیز بدخواهان نظام را ناکام خواهند گذاشت.

آیت الله علما تصریح کرد: حضور در انتخابات به معنای مشارکت در تصمیم گیری های آینده کشور است که همه باید نسبت به آن حساس بوده خود را در قبال آن مسوول بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان، انتخابات را آبروی نظام دانست و گفت: شرکت گسترده در این رویداد مهم به تقویت نظام و انقلاب منجر شده و کشورمان را در برابر تهدیدات دشمنان بیمه می کند.

وی همچنین با اشاره به تقدیم ۳۰۰ هزار شهید برای انقلاب و نظام، گفت: آنها جان خود را فدا کردند تا این انقلاب حفظ شود و امروز همه وظیفه داریم تا با شرکت گسترده در انتخابات راه شهدا را که حفظ انقلاب و دستاورهای آن است، ادامه دهیم.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: در این میان و به فرموده رهبر معظم انقلاب ممکن است برخی گلایه هایی نیز داشته باشند اما بحث دفاع از اقتدار و استقلال کشور جدای از این مباحث است و همه باید حضوری جدی پای صندوق های رای داشته باشیم.

امام جمعه کرمانشاه همچنین بر لزوم انتخاب اصلح تاکید کرد و گفت: این کار مکمل حضور پرشور و گسترده در انتخابات است که می تواند مجلس آینده ما را بسیار قدرتمند تر کند.

وی در پایان به درپیش بودن ماه رجب نیز اشاره و آن را فرصتی مناسب برای نزدیک شده به خداوند متعال دانست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!