شرکت در انتخابات وظیفه دینی و ملی است


شرکت در انتخابات وظیفه دینی و ملی است

نوشهر – ایرنا – امام‌ جمعهٔ نوشهر با تأکید بر لزوم حضور گسترده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، گفت : شرکت در انتخابات وظیفه دینی و ملی است.

حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود: دشمنان نظام می‌خواهند با تحریم انتخابات، پشتوانه مردمی را از جمهوری اسلامی بگیرند و در نقطه مقابل، مردم باید با مشارکت بالا و حضور حداکثری، بار دیگر به آرمان‌های انقلاب اسلامی رأی مثبت دهند.

وی گفت : پس از اصل حضور در انتخابات، برگزیدن اصلح حائز اهمیت است و باید نمایندگانی انتخاب شوند که دارای شایستگی‌های لازم برای حضور در مجلس شورای اسلامی باشند.

مشایخ افزود : تقوا، اطاعت از ولایت، شجاعت در برابر دشمنان از مهم‌ترین ویژگی‌های نماینده اصلح به شمار می‌رود.

امام‌جمعهٔ نوشهر گفت : اگر در انتخاب نماینده اصلح کوتاهی شود ممکن است کسانی که واجد شرایط نیستند به مجلس راه بیابند و اتفاقات گذشته تکرار شود.

وی افزود : لازمه تشکیل مجلس قوی این است که مردم ضمن حضور گسترده، نمایندگان اصلح را برگزینند که در این صورت بسیاری از توطئه‌های دشمنان به‌ویژه آمریکا خنثی می‌شود.

مشایخ گفت : با توجه به تحولات منطقه و آشکارتر شدن خصومت آمریکا با ایران و ترور شهید سپهبد سردار سلیمانی، برگزاری باشکوه انتخابات موجب خوشحالی دوستداران انقلاب و یأس دشمنان می‌شود.

وی افزود : در امر مهمی مانند انتخابات، تک‌تک آرا مهم است و کسی نگوید رأی من چه اهمیتی دارد و ضمن تحقیق برای انتخاب اصلح، از مشورت دیگران نیز برای این کار استفاده کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403