امام جمعه همدان: ملت ایران برنده اصلی انتخابات است


امام جمعه همدان: ملت ایران برنده اصلی انتخابات است

همدان- ایرنا- امام جمعه همدان با بیان اینکه اخلاق حکم می‌کند به کسانی که در انتخابات‌ رای آورده‌اند، تبریک گفت، برنده اصلی میدان انتخابات را ملت بزرگ ایران معرفی کرد.

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان افزود: کمترین اثر انتخابات و حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، خنثی شدن توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان است.

خطیب جمعه همدان تاکید کرد: یکی از مظاهر تقوا شرکت در انتخابات است و دشمنانی که فشارهای فراوانی به کشور وارد کرده اند اگر ببیند حضور مردم حداکثری است خواهند فهمید تحریم ها پاسخگو نیست.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام حضور مردم در پای صندوق های رای را تحلیل خواهند کرد اظهار داشت: حضور ملت بزرگ ایران در انتخابات، دشمنان نظام را مایوس می کند و امروز زمان آن نیست که به شایعات دامن بزنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ادامه داد: امروز همگان بدانند که کمکاری مسوولان ارتباطی با رای دادن ندارد و خطای مسوولان را نباید به نام انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نوشت.

وی با بیان اینکه رای ما به معنای تایید خطای مسوولان نیست خاطرنشان کرد: راه برون رفت از مشکلات کشور، انتخاب صحیح و نماینده اصلح است و هرگاه در انتخابات شخص اصلح انتخاب شده کشور رشد کرده است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی ادامه داد: انتخابات اثر گذار است و چهار سال مجلس در اختیار وکلایی قرار می گیرد که قوانین کشور به دست آنها تدوین خواهد شد.

وی با اشاره به تشییع جنازه سردار شهید قاسم سلیمانی و وصیت نامه آن شهید والامقام اظهار داشت: حضور پرشور در پای صندوق های رای تکمیل کننده تشیییع سردار سلیمانی است.

امام جمعه همدان ادامه داد: سردار سلیمانی در وصیت نامه خود به تقویت نظام تاکید کرده و کسانی که در آیین تشییع وی شرکت کردند هدفشان با او یکی بوده است و باید هدف این شهید را دنبال کنند.

وی تاکید کرد: باید نتیجه انتخابات مجلس قوی باشد و کسی که انتخاب شد باید به وعده خود عمل کند و همراهی با مردم را فراموش نکند.

امام جمعه ملایر: برای تداوم نظام اسلامی باید رای دهیم

امام جمعه ملایر گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک امانت بزرگ که حاصل خون شهدا، انبیا و اولیای الهی(ع) و امام خمینی(ره)، در دست ملت ایران است که برای تداوم بخشیدن به این امانت باید رای دهیم.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: مردم با حضور در انتخابات و انتخاب درست، سرنوشت چهار سال خود را رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه اثر حضور امروز مردم در پای صندوق‌های رای بیش از چهار سال مجلس است افزود: امروز لیله‌القدر نظام اسلامی است و می‌خواهیم به دستور قرآن عمل کنیم.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه ملت ایران ۴۱ سال صاحب انقلاب است بیان کرد: قبل از انقلاب حاکمیت این ملت دست آمریکایی‌ها و شرق و غرب بود و نمی‌توانستیم در سرنوشت خود دخیل باشیم.

حجت الاسلام برقراری اصل انتخابات و نوع انتخاب را ۲ عامل مهم برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای دانست و ادامه داد: ما هرگز از اصل انتخابات ضرر ندیده‌ایم، بلکه این نوعِ انتخاب بوده که موجب ضرر مردم شده است.

وی گفت: با رای ۹۸.۲ درصدی مردم به انقلاب و نظام، عزت، استقلال و امنیت کشور و نظام اسلامی شکل گرفت که به برکت اصل انتخابات است.

خطیب جمعه ملایر تاکید کرد: باید برای جلوگیری از هرگونه مشکل در کشور پای صندوق‌های رای حاضر شویم و انتخاب درست داشته باشیم.

حجت الاسلام برقراری حضور در انتخابات را موجب تقویت نظام دانست و افزود: ملت ایران در تشییع پیکر سردار سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور حداکثری خود دشمن را به عقب راندند.

وی تقوا، تبعیت از ولایت، دانایی، دشمن ستیزی، شجاعت و جهادی کار کردن را از جمله ویژگی‌های بارز در انتخاب یک نماینده اصلح عنوان و بیان کرد: با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمن را به عقب برانیم.

امام جمعه ملایر همچنین با اشاره به گفته سردار سلیمانی مبنی بر اینکه نظام جمهوری اسلامی، حَرَم است گفت: همه باید مدافع این حرم باشیم.

حجت الاسلام برقراری ادامه داد: پس از بیانیه گام دوم انقلاب، وصیت‌نامه سردار رشید اسلام چراغ راه بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب درست، مجلس قوی را رقم می‌زند و مجلس قوی، کشور و ملت قوی را به نمایش می‌گذارد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه امروز روز انتقام سخت این ملت از قاتلان سردار سلیمانی است ادامه داد: دشمن می‌خواهد حضور حداقلی ملت ایران را در پای صندوق‌های رای ببیند، اما این آرزو را به گور خواهد برد.

حجت الاسلام برقراری شنبه روز بعد از انتخابات را روز مهربانی و همدلی دانست و گفت: داوطلبانی که در این انتخابات رای کسب نمی‌کنند، به منتخب مردم تبریک گفته و برنامه‌هایشان را در اختیار یکدیگر قرار دهند و برای سرافرازی کشور و مردم تلاش کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...