دادستان خاش: پرونده تخلفات انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود


دادستان خاش: پرونده تخلفات انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود

زاهدان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب خاش سیستان و بلوچستان گفت: پرونده تخلفات انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه براساس قانون با قاطعیت و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

رضا حکمتیان روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق اخذ آرا در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حضور گرم، گسترده، پرشور و حماسی مردم و تضمین سلامت انتخابات از مهمترین اهداف دست‌اندرکاران انتخابات است.

وی بیان کرد: در دوره‌های قبل برگزاری انتخابات در خاش شاهد حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای بوده‌ایم و قطعا در این دوره از انتخابات نیز شاهد حضوری پرشور و باشکوه از مردم خواهیم بود.

دادستان عمومی و انقلاب خاش گفت: تدابیر لازم برای برگزاری سالم انتخابات و صیانت از آرای مردم اندیشیده شده و همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها برای محقق شدن این موضوع پای کار هستند.
وی بیان کرد: در ستاد برگزاری انتخابات ویژه حوزه انتخابیه خاش شامل شهرستان های خاش و میرجاوه و بخش های کورین و نصرت آباد زاهدان شاهد طی شدن روندی مطلوب هستیم و امیدواریم تا پایان امشب ادامه همین روند سالم و همراه با آرامش و امنیت را شاهد باشیم.
حوزه انتخابیه خاش شامل شهرستان‌های خاش و میرجاوه و بخش های نصرت آباد و کورین زاهدان دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است و هم اینک پنج کاندیدا شامل سه مرد و ۲ زن در این حوزه در حال رقابت انتخاباتی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید