حضور پرشور مردم در انتخابات خط بطلان بر تمام توطئه‌های دشمن است


حضور پرشور مردم در انتخابات خط بطلان بر تمام توطئه‌های دشمن است

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مردم شیعه و سنی همیشه درصحنه این استان باحضور گسترده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خط بطلانی بر همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام کشیدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان با بیان اینکه لازمه برخوداری از تقوا عمل به دستورات الهی است، اظهار داشت: شرکت در انتخابات یکی از مصادیق بارز مسوولیت اجتماعی و عمل به تقوا الهی است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: حضور در انتخابات هم حق و هم تکلیف است و مردم حق دارند که در سرنوشت خود و جامعه سهیم باشند و در کنار آن نیز این انتخابات تکلیفی برای مردم نیز است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: انسان مسلمان در قبال سرنوشت جامعه اسلامی مسوول است و حضور مردم در انتخابات امنیت کشور را بالا میبرد و دشمن را از هجوم و دست درازی به کشور ناامید میکند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی گفت: حضور شکوهمند مردم در عرصه‌های مختلف از جمله راهپیمایی و انتخابات دشمن را ناامید می‌کند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حضور در انتخابات و انتخاب فرد شایسته تنها یک حق نیست بلکه یک تکلیف بزرگ است و بهتر است که مردم در ساعات اولیه این تکلیف را انجام دهند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان همواره در عرصه‌های مختلف حضور پررنگی داشتند که با بازیدی که از مراکز رای گیری داشتیم مشاهده شد مردم فهیم و همیشه در صحنه زاهدان و استان از همان ساعات اولیه صبح با حضور گسترده باعث خوشحالی دوستان و نا امید کردن دشمنان شدند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی حضور پرشور در انتخابات، انتخاب افراد شایسته بر طبق معیارهای رهبر معظم انقلاب، حفظ و صیانت آرا و تن دادن همه افراد به رای مردم و نتیجه انتخابات را از مصادیق تقوای انتخاباتی دانست و افزود: لازم است همه مردم هوشیار باشند تا تجربه تلخ انتخابات سال ۸۸ تکرار نشود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: هرکس که انتخاب شود، پیروز انتخابات مردمی هستند که همواره در انتخابات حماسه آفریدند.

وی خطاب به نمایندگان منتخب بعد از شمارش آرا گفت: هر کس که در انتخابات رای آورد و پیروز شد باید بداند که نماینده کل مردم است و در قبال همه مردم و استان وظیفه دارد و باید خدمتگذار همه جامعه ما باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی تاکید کرد: پیروزی در انتخابات شروع عرصه جدید برای خدمت به مردم است و نمایندگان باید این پیروزی را مدیون خون شهدا بدانند و حواسشان باشد که در مقابل وسوسه های شیاطین انسانی و جنی مقاومت کنند.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی مرزداران غیور سیستان و بلوچستان گفت: در بازدید هفته گذشته از پاسگاه‌های مرزی استان شاهد رشادت‌های غیرقابل وصف مرزبانان شریف استان بودیم که برای حفظ تمامیت ارضی کشور شبانه‌روزی و در سخت‌ترین شرایط از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور