مردم با حضور گسترده در انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‌زنند


مردم با حضور گسترده در انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‌زنند

سنندج - ایرنا - امام جمعه سنندج گفت: حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رای، سرنوشت کشور را در یک دوره چهار ساله رقم خواهد زد.

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: مردم امروز سرنوشت خود را با شرکت در انتخابات تعیین و از مردم‌سالاری دفاع می‌کنند و امروز ۸۰ میلیون مردم ایران امانت و آینده خود را بدست نمایندگان منتخب خود در مجلس می‌سپارند.
امام جمعه سنندج با بیان اینکه دعا روح عبادت است و ذکر خداوند انسان را به او نزدیک می‌کند و از بلاها دور می‌سازد، افزود: قرآن مکتب معنویت و عرفان برای جامعه بشری است و مرکز شفا و رحمت است و باید از آیات این کلام الهی بهره برد.
وی در بخش دیگری با اشاره به شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: جامعه بشری از کرونا در هراس است و تمام بشریت بسیج شده‌اند تا در برابر این ویروس بایستند اما اعمال حرام از این بیماری ترسناکتر است و باید از این اعمال دوری کرد.
امام جمعه سنندج با بیان اینکه کسانیکه به رحمت خداوند پناه ببرند و اهل زکات باشند در پناه قرآن کریم به مسیر درست هدایت می‌شود، یادآور شد: مسجد دانشگاه پرورش انسان‌هاست و تنها محل عبادت محسوب نمی‌شود و باید از جایگاه این مکان مقدس بیشترین بهره برای دیگر امور هم برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم