امامی کاشانی: باید سلیقه‌های شخصی را کنار بگذاریم و رای دهیم


امامی کاشانی: باید سلیقه‌های شخصی را کنار بگذاریم و رای دهیم

تهران - ایرنا - آیت الله محمد امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: باید سلیقه‌های شخصی را کنار بگذاریم و رای دهیم.

آیت الله امامی کاشانی با حضور در حسینیه جماران و پس از اقامه نماز جماعت اظهار داشت: زمانی که نگاهی کنیم به دنیای استکبار علیه جمهوری اسلامی دارد به خوبی واضح است که وقتی نماز واجب است رای دادن نیز واجب است.

امامی کاشانی تصریح کرد: به همین دلیل هم بسیار تاکید می‌شود که باید رای داد. مردم ما فهیم و آگاه به اوضاع هستند و رای می‌دهند.

وی اظهار داشت: آن افرادی که تاکنون رای ندادند، رای بدهند زیرا این موضوع در رابطه با امنیت و سیاست کشور، اسلام و استقلال است و باید سلیقه های شخصی را کنار بگذاریم و رای دهیم.

امام جمعه موقت در خصوص برنده واقعی این دوره از انتخابات گفت: برنده واقعی انتخابات انشاالله اسلام است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت ۸ صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در ۲۰۸ حوزه انتخابیه - ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی و تعیین۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.
در این دوره از انتخابات ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن و ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر رای اولی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...