تصاویر | مطهری و تابش رای دادند | نمایندگان رد صلاحیت شده پای صندوق


تصاویر | مطهری و تابش رای دادند | نمایندگان رد صلاحیت شده پای صندوق

علی مطهری نماینده تهران و محمدرضا تابش نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات مجلس یازدهم و میان دوره‌ای مجلس خبرگان شرکت کردند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی مطهری نماینده تهران در مجلس با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات مجلس یازدهم و میان دوره‌ای مجلس خبرگان شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

همچنین محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و نایب رییس فراکسیون امید مجلس دهم صبح امروز جمعه با حضور در کانون روشنفکری دینی دوران انقلاب «حسینیه ارشاد» تهران، رای خود را برای انتخابات مجلس یازدهم و میان دوره‌ای خبرگان به صندوق انداخت.

تابش هم پس از انداختن رای خود در صندوق گفت: انتخابات محملی برای بروز اراده ملت در تعیین سرنوشت خویش است. تا آنجا که می‌توانیم باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

نماینده اردکان با تاکید بر حضور سلایق مختلف در انتخابات گفت: انتخابات راه را بر رادیکالیزم می بندد و اراده مردم را متجلی می سازد. به رغم همه نامهربانی ها در حذف بخشی از نیروهای مدافع حقوق مردم و دلبسته به ایران و نظام، برای تحقق شعارهای انقلاب از جمله «عدالت»، «استقلال»، «آزادی» ،«مبارزه با فساد»، «دفاع از حقوق مردم» ، «پیشرفت و توسعه کشور» و «ضرورت پیشبرد اصلاحات» در انتخابات شرکت کردم.

تصاویر | مطهری و تابش رای دادند | نمایندگان رد صلاحیت شده پای صندوق

کد خبر 485602

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس