هر رای یک موشک به قلب دشمن است


هر رای یک موشک به قلب دشمن است

خبرگزاری آریا- اگر مردم ایران می‌خواهند انتقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را از دشمن بگیرند، همگی فردا در انتخابات شرکت کنند.

هر رای یک موشک به قلب دشمن است
خبرگزاری آریا- فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران: اگر مردم ایران می‌خواهند انتقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را از دشمن بگیرند، همگی فردا در انتخابات شرکت کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار امیرعلی حاجی زاده در حاشیه مراسم یادواره شهدای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: اگر مردم ایران می‌خواهند انتقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را از دشمن بگیرند، همگی فردا در انتخابات شرکت کنند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: امریکا و دشمنان ایران برنامه‌ای را که برای سوریه و یمن پیاده کردند، به شیوه‌ای گسترده‌تر برای ایران اسلامی در نظر داشتند و اگر نبودند شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران امروز شاهد امنیت در کشور نبودیم.
وی گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید با تمام قوا این امنیت حاصل شده از خون شهدا را حفظ کنیم.
سردار حاجی زاده در پاسخ به این سوال که فردا انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود، تاکید کرد: پس از شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همه مردم ایران خواستار انتقام سخت از دشمن شدند حال امروز وقت آن رسیده است تا همه مردم از هر جناح و مذهبی و با هر دیدگاهی در این انتخابات شرکت کنند، زیرا هر رای آن‌ها موشکی به قلب دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی:
شرکت در انتخابات یکی از مهمترین تکالیف ماست
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه در مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی جاده خاش-زاهدان که در حسینیه امام خمینی (ره) ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد با بیان اینکه شهدا عند ربهم یرزقون هستند؛ اظهار داشت: شهید جایگاه بسیار والایی نزد خداوند متعال دارد.
وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید سلیمانی یادآور شد: عشق و آروزی شهید سلیمانی شهادت بود و این نشان دهنده تمایل شهید سلیمانی به جوار الهی است.
نماینده، ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: هیچ مسئولی به اندازه حاج قاسم سلیمانی خدمت نکرد؛ اما شهید سلیمانی خود را سرباز ولایت می‌دانست و به این موضوع افتخار می‌کرد.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:، ولی فقیه نظام جمهوری اسلامی ایران فردی دانا، شجاع، حکیم و بصیر است و هر زمان ما در مسیر ولایت حرکت کردیم به موفقیت‌های بزرگی دست یافتیم.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ادامه داد: سپاه پاسداران و نیروی زمینی سپاه افتخارات بزرگی را در میادین آفریدند. وحدت نیرو‌های مسلح یکی از دلایل موفقیت همه نیرو‌های مسلح است و به برکت ولایت و شهدا وحدت قلوب نیرو‌های مسلح روز به روز افزایش می‌یابد.
وی با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و لزوم خنثی سازی توطئه‌های استکبار جهانی به سردمداری آمریکا گفت: شرکت در انتخابات یکی از مهمترین تکالیف ماست.
نماینده، ولی فقیه در سپاه با بیان اهمیت ابعاد ولایتمداری در جامعه عنوان داشت: خداوند از طریق نظام ولایی بر ما حکومت می‌کند.
وی افزود:، ولی فقیه نظام جمهوری اسلامی ایران فردی دانا، شجاع، حکیم و بصیر است و هر زمان ما در مسیر ولایت حرکت کردیم به موفقیت‌های بزرگی دست یافتیم.
حاجی صادقی در پایان با بیان اینکه استکبار به این نتیجه رسیده است که جمهوری اسلامی تا این مردم را دارد، هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، خاطرنشان کرد: اگر کسی شهادت طلب بود می‌تواند سنگر نشین انقلاب اسلامی باشد و باید انسان‌ها با دنیا طلبی مقابله کنند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش
حضور در انتخابات یک واجب سیاسی است
همایش سیاسی «انتخاب اصلح، ایران مقتدر» با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولان و هادیان سیاسی ستاد ارتش و یکان‌های تابعه این ستاد، در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد.
در این همایش حجت الاسلام والمسلمین حسین صنعت پور امیری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش طی سخنانی با اشاره به اینکه از منظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برخی مراجع عظام، حضور در انتخابات یک واجب سیاسی است و وجوب آن عینی است نه کفایی، گفت: واجباتی مثل نماز و روزه قضا دارد، ولی انتخابات واجبی است که قضا ندارد.
وی در ادامه گفت: از گذشته‌های دور تا امروز برخی انسان‌ها با دنیاگرایی و نفی آخرت زندگی کردند و برخی نیز گمان می‌کردند که برای رسیدن به آخرت، باید از دنیا فاصله گرفت، اما تفکر دینی ناب و اصیل که برگرفته از آموزه‌های وحیانی است، تعارض و تضادی بین این دو نمی‌بیند.
حجت الاسلام صنعت پور افزود: در اندیشه زلال امام خمینی (ره) تعارض و دوگانگی بین دنیا و آخرت وجود نداشته بلکه او برای آبادی دنیا و آخرتمان قیام نمود و البته نهایت و غایت توسعه‌ای که در ذهن امام (ره) بوده، توسعه معنوی است و توسعه سیاسی و اقتصادی وسیله و ابزار است.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در ادامه گفت: در مسیر چهل ساله انقلاب اسلامی برخی با اشتباه، از توسعه معنوی که مایه رشد و پیشرفت جامعه حتی در حوزه اقتصادی و سیاسی است، غفلت نموده اند. از منظر امام خمینی (ره) کسی که وابستگی فرهنگی دارد، به استقلال اقتصادی و سیاسی نمی‌رسد.
وی تصریح کرد: حضور در انتخابات و انتخاب افراد باید از این منظر باشد؛ افرادی که از جهت فکری و فرهنگی وابستگی به بیگانه دارند نمی‌توانند حتی در توسعه اقتصادی نقش آفرینی کنند. از منظر مقام معظم رهبری و برخی مراجع عظام، حضور در انتخابات یک واجب سیاسی است و وجوب آن عینی است نه کفایی و حتی برخی مراجع فرموده اند که واجباتی مثل نماز و روزه قضا دارد، ولی انتخابات واجبی است که قضا ندارد.
در ادامه این همایش سیاسی یک روزه، آقایان دکتر فلاح، معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و دکتر حاجی نجار، کارشناس و پژوهشگر حوزه سیاسی کشورمان در خصوص اهمیت شرکت گسترده و انتخاب آگاهانه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطالبی را مطرح کردند.
همایش سیاسی «انتخاب اصلح، ایران مقتدر» به همت معاونت سیاسی اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش و با هدف تبیین و تحلیل ابعاد مختلف حوزه سیاست داخلی و بین المللی پیرامون انتخابات دوم اسفند ماه در دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد.

سردار تنگسیری،فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران
مردم برای تشکر از جان فشانی شهدا در انتخابات شرکت کنند
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: یکی از مولفه‌های مهم جمهوری اسلامی ایران قدرت و اقتدار است.
سردار تنگسیری در حاشیه مراسم یادواره شهدای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: مردم با حضور خود در انتخابات قدرتشان را به رخ جهانیان می‌کشانند و برای تشکر و قدردانی از جان فشانی شهدا می‌بایست در انتخابات شرکت کنند.
وی افزود: درود و سلام می‌فرستم بر شهدای امنیت و سالگرد شهدای نیروی امنیت شهدای نیروی زمینی سپاه پاسداران را گرامی می‌داریم.
سردار تنگسیری گفت: امنیت کشور را همین شهدا برقرار کردند و امنیت یکی از مولفه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران قلمداد می‌شود و در واقع این عزیزان که گمنام نیز هستند به خاطر جان نثاری‌های آنان است که ما اکنون به راحتی در میهن عزیزمان زندگی می‌کنیم.
وی گفت: انتخابات استحکام کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود و بر همه مردم واجب است تا در انتخابات حضور گسترده داشته باشند، زیرا این انتخابات پایه و اساس جمهوریت ایران اسلامی است و هیچ کشوری مثل ایران اسلامی اینقدر به نظر مردم احترام نمی‌گذارد و انتخابات برگزار نمی‌شود، هرکس اسلام، انقلاب و ایران را دوست دارد می‌بایست در این انتخابات شرکت کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: اگر مردم می‌خواهند از شهدای خود و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به خاطر رشادت هایشان تشکر و قدردانی کنند، در این انتخابات حضور یابند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا