فرماندار کرمانشاه: انتخابات در کمال امنیت و آرامش در حال برگزاری است/ کمبود تعرفه نداریم


فرماندار کرمانشاه: انتخابات در کمال امنیت و آرامش در حال برگزاری است/ کمبود تعرفه نداریم

فرماندار کرمانشاه گفت: انتخابات در شهرستان کرمانشاه در کمال امنیت و آرامش در حال برگزاری است.

فضل الله رنجبر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آمادگی کامل شهرستان کرمانشاه برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم، گفت: با تدابیر اندیشیده شده، انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در کمال امنیت و آرامش و با حضور پرشور مردم این شهرستان، از ساعت اولیه رای گیری شروع شده و رای گیری در تمام شعب اخذ رای بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

رنجبر از مردم شهرستان کرمانشاه خواست تا در ساعات اولیه برای رای دادن مراجعه کرده و رای دادن خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند تا مجبور به ایستادن در صف‌های طولانی برای رای دادن نشوند.

فرماندار کرمانشاه اضافه کرد: در شهرستان کرمانشاه 600 شعبه ثابت و سیار در نظر گرفته شده و نزدیک به 10 هزار نفر عهده دار برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شده‌اند.

رنجبر همراه داشتن شناسنامه را برای رای دادن ضروری عنوان کرد و افزود: نیازی به همراه داشتن کارت ملی نیست و افراد فقط با در اختیار داشتن شناسنامه و کدملی می توانند رای بدهند.

وی اشاره ای هم به توزیع کافی تعرفه برای اخذ رای در شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه داشت و گفت: با این حال هر شعبه‌ای که با کمبود تعرفه مواجه شود می تواند با هماهنگی نمایندگان هیئت نظارت مستقر در فرمانداری اقدام به تهیه تعرفه بیشتر برای اخذ رای از هموطنان کند.

رنجبر در ادامه با بیان اینکه پس از پایان مهلت قانونی رای دادن و اعلام آن از سوی ستاد انتخابات کشور کار شمارش آرا در شعب اخذ رای آغاز می شود، گفت: نتایج انتخابات پس از اعلام نتایج آرای آخرین صندوق اخذ رای و جمع بندی آرا اعلام خواهد شد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403