فرمانده انتظامی کرمانشاه: هیچ مشکل امنیتی در شعب اخذ رای گزارش نشده است


فرمانده انتظامی کرمانشاه: هیچ مشکل امنیتی در شعب اخذ رای گزارش نشده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به پوشش کامل همه شعب اخذ رای توسط پلیس، گفت: خوشبختانه امنیت کافی در همه شعب برقرار و مردم در کمال آرامش مشغول رای دادن هستند.

سردار علی اکبر جاویدان پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مدت‌ها قبل تمامی تمهیدات لازم توسط پلیس به عنوان متولی نظم و امنیت انتخابات اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: همه 1580 شعب ثابت و سیار در سطح استان می شود توسط نیروهای پلیس پوشش داده شده تا مردم بتوانند با خیالی آسوده در این رویداد مهم و سرنوشت ساز شرکت کنند.

جاویدان با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون مشکل امنیتی در هیچ کدام از شعبه های اخذ رای گزارش نشده، گفت: پلیس همه توان و ظرفیت خود را به کار گرفته تا بتواند در کنار سپاه و بسیج شرایط لازم را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در دور افتاده‌ترین نقاط استان کرمانشاه پلیس برای برقراری امنیت حضور دارد تا همه مردم بتوانند با خیالی آسوده در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت و در آینده کشور سهیم باشند.

وی حضور پرشور مردم پای صندوق های رای و انتخاب اصلح و آگاهانه را دو موضوع بسیار مهم ذکر کرد و گفت: با تحقق این امور هم بر اقتدار انقلاب و نظام افزوده شده و هم شاهد مجلسی قوی و کارآمد خواهیم بود.

جاویدان گفت: حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح و آگاهانه پاسخی محکم به یاوه گویی دشمنان انقلاب و در راس آنها آمریکا است که برای ایجاد تفرقه میان مردم و مسئولان تلاش می کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 30 فروردین + دانلود غزل حافظ