رای‌گیری با حضور گسترده مردم اورامانات در حال انجام است


رای‌گیری با حضور گسترده مردم اورامانات در حال انجام است

فرماندار پاوه از حضور قابل توجه مردم اورامانات در انتخابات در همین ساعات اولیه رای‌گیری خبر داد و گفت: هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات نداریم.

پرویز ایده‌پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز فرآیند رای گیری از ساعت هشت صبح در 243 شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه پاوه، روانسر، جوانرود، و ثلاث باباجانی، اظهار کرد: با گذشت بیش از سه ساعت از شروع رای گیری، حضور مردم برای مشارکت در انتخابات قابل توجه است.

فرماندار پاوه افزود: با این روند حضور مردم، مشارکت قابل توجهی را در حوزه انتخابیه اورامانات شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه اورامانات نزدیک به 168 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که امیدواریم مشارکت حداکثری مردم را در این انتخابات شاهد باشیم.

فرماندار پاوه با بیان اینکه تاکنون مشکلی در روند برگزاری انتخابات نبوده، خاطرنشان کرد: تعرفه کافی از قبل برای تمام شعب حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده و به علاوه امنیت تمام شعب اخذ رای نیز تامین است.

به گفته ایده‌پور، بیش از 4800 نفر عوامل اجرایی، نظارتی و... در این انتخابات پای کار هستند تا روند برپایی انتخابات بدون کوچکترین مشکل پیش برود.

وی تعداد نهایی نامزدهای انتخابات در حوزه انتخابیه اورامانات را نیز 9 نفر اعلام کرد و با اشاره به انصراف پنج نفر در حوزه انتخابیه اورامانات، عنوان کرد: کاندیداها نیز در مهلت قانون به تبلیغات خود پایان دادند و با هرگونه بی قانونی و تخلف در این زمینه نیز برخورد خواهد شد.

فرماندار پاوه درباره روند شمارش آرا و اعلام نتایج نیز یادآور شد: به محض پایان موعد قانونی رای گیری، شمارش آرا را آغاز می‌کنیم و پیش‌بینی ما این است که در ساعات ابتدایی بامداد فردا کار شمارش آرا به پایان برسد و بتوانیم در زمان کوتاهی نتایج را اعلام کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل