حضور در انتخابات موجب افزایش امنیت و اقتدار کشور می‌شود


حضور در انتخابات موجب افزایش امنیت و اقتدار کشور می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات موجب افزایش امنیت و اقتدار کشور و یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

آیت الله مصطفی علما روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق مستقر در مسجد جامع در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مردم انقلابی و ولایی کشور در طول ۴۱ سالی که از پیروزی انقلاب می گذرد همواره در صحنه دفاع از ارزش ها و آرمان ها حضور داشته اند.

وی افزود: در تمام این سالیان مردم بابصیرت کشورمان به دفاع از انقلاب، ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخته و توطئه و دسیسه دشمنان را خنثی کرده اند.

آیت الله علما ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب نیز بارها در خصوص اهمیت انتخابات صحبت و حضور در این رویداد مهم را دخالت در مقدرات کشور و اهمیت دادن به آینده کشور دانسته اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، با بیان اینکه شرکت در انتخابات جهادی عینی است، افزود: همه ما مکلف به شرکت در این رویداد برای ساختن ایرانی آبادتر و توسعه یافته تر هستیم.

وی گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب ممکن است مردم نارضایتی هایی از برخی مسائل داشته باشند اما همه باید آگاه باشیم که حفظ کشور و امنیت آن مسئله مهمی است که با شرکت در انتخابات تقویت می شود.

آیت الله علما در پایان و با تاکید بر اینکه همه موظف به تکلیف دین خود نسبت به انقلاب هستیم، از عموم مردم برای شرکت گسترده در انتخابات دعوت کرد.

کار رای گیری در ۶ حوزه انتخابیه استان کرمانشاه برای انتخاب هشت نماینده مجلس شورای اسلامی از بین ۱۳۴ نامزد باقی مانده آغاز شده است.

براساس اعلام ستاد انتخابات کرمانشاه یک هزار و ۵۸۵ صندوق اخذ رای امروز آرای مردم این استان را جمع آوری می کنند که از این تعداد ۶۲۱ صندوق سیار و باقی ثابت هستند.

یک میلیون و ۵۴۶ هزار و ۴۱۳ نفر از مردم استان کرمانشاه در این دوره از انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند که ۵۸ هزار و ۲۸۰ نفر از آنها را رای اولی ها تشکیل می دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!