شتاب نسخه محدود Honda Civic Type R برای ثبت رکورد در Nürburgring


شتاب نسخه محدود Honda Civic Type R برای ثبت رکورد در Nürburgring

شرکت هوندا خودروی Civic Type R Limited Edition را که نسخه سریع‌تر نسل پیشین خود است، معرفی کرد.

شتاب نسخه محدود Honda Civic Type R برای ثبت رکورد در Nürburgring

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمانی که هوندا Civic Type R در سال ۲۰۱۷ برای اولین بار وارد بازار آمریکا شد، به دلیل عملکرد بسیار خوبش در بخش فروش مورد تحسین قرار گرفته است. به همین دلیل امروز هوندا اعلام کرد که قرار است یک خودروی دیگر از همین نسل تولید شود.

نسخه محدود Civic Type R معرفی شد

در واقع این خودروی جدید که Civic Type R Limited Edition نام دارد، نسخه فیس‌لیفت شده همین وسیله نقلیه است. از ویژگی‌های اضافه شده به نسخه فیس‌لیفت Civic Type R می‌توان به وزن سبک‎تر و تمرکز بیشتر روی زمین مسابقه اشاره کرد. همانطور که از اسم این وسیله نقلیه مشخص است، این خودرو تنها به تعداد محدود که اکنون ۶۰۰ عدد اعلام شده، تولید خواهد شد و در آمریکا عرضه می‌شود.

هدف هوندا از تولید Civic Type R Limited Edition

هدف هوندا از ساخت این نسخه محدود از خودروی خیابانی Civic Type R بسیار ساده است؛ این ماشین باید بتواند رکورد Nürburgring را بار دیگر به نام این شرکت ثبت کند. البته هنوز این اطلاعات در حال حاضر تائید نشده است.

شتاب نسخه محدود Honda Civic Type R برای ثبت رکورد در Nürburgring

هوندا و سبک‌سازی Civic Type R Limited Edition

برای این که Civic Type R Limited Edition بتواند رکورد ۷ دقیقه و ۴۰ ثانیه‌ای که توسط یکی از خودرو‌های رنو ثبت شده بشکند، هوندا با تغییر در طراحی خود آن را سبک‌تر کرده است. این شرکت با تعویض چرخ‌های این خودرو با نمونه‌های آلومینیومی BBC توانست ۸.۱ کیلومتر از وزن این دستگاه کم کند. همچنین هوندا با حذف بخش هیتر و کاهش دهنده صدا توانست ۱۲.۷ کیلوگرم دیگر در وزن خودروی خود صرفه‌جویی کند. نسخه‌های مخصوص اروپا حتی بخش‌های دیگری مانند سیستم سرگرمی و تهویه را ندارند، اما نسخه آمریکایی این موارد را در خود حفظ می‌کند.

شتاب نسخه محدود Honda Civic Type R برای ثبت رکورد در Nürburgring

برای افزایش قدرت این خودرو، هوندا تایر‌های معمولی آن را با نسخه Michelin Pilot Sport Cup 2 تعویض کرده است. پس از آن نیز بار دیگر فرمان برای ارائه بهترین عملکرد، تنظیم شده است.

رنگ Civic Type R Limited Edition

علاوه بر تمام این موارد که نسخه محدود Civic Type R را با مدل معمولیش متمایز می‌کند، رنگ این خودرو نیز متفاوت خواهد بود. رنگ تمام نسخه‌هایی که در آمریکا عرضه می‌شوند یک رنگ زرد خاص خواهد بود که به ققنوسی معروف است. البته نباید بخش‌های مشکی این دستگاه را فراموش کنیم.

ما می‌دانیم که Civic Type R Limited Edition اواخر امسال راهی بازار آمریکا می‌شود، اما هنوز هوندا قیمت آن را تائید رسمی نکرده است. اما به احتمال بسیار زیاد باید از قیمت نسخه قدیمی‌تر که ۳۹۹۹۵ دلار بود بیشتر باشد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس