ما این اطمینان را به مردم می دهیم که امانت دار خوبی باشیم و از آرای یکایک مردم صیانت کنیم


ما این اطمینان را به مردم می دهیم که امانت دار خوبی باشیم و از آرای یکایک مردم صیانت کنیم

رکنا: عباسعلی کدخدایی بیان کرد که مردم خوب ما هم که همیشه همیار شورای نگهبان بودند می توانند گزارشات و شکایات خود را از طریق سامانه مردم ناظر ارسال کنند و ما هم سریعا رسیدگی می کنیم.

به گزارش رکنا، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ضمن تبریک این روز که فرموده رهبری جشن اقتدار ملی ایرانیان به نمایش گذاشته خداهد شد روز مهمی برای مردم است.

وی افزود: امروز روزی که است سرنوشت چهار سال آینده کشور تعیین می شود و اگر به فرموده رهبری مجلس قوی داشته باشیم ایران قوی هم خواهیم داشت.

سخنگوی شورای نگهبان در ادامه عنوان کرد: مردم ما هم انشالله پای صندوق های رای خواهند آمد و رأی خود را پای صندوق ها می اندازند.

کدخدایی تصریح کرد: ما این اطمینان را به مردم می دهیم که امانت دار خوبی باشیم و از آرای یکایک مردم صیانت کنیم؛ لذا اقدامات نظارتی خوبی پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: همزمان به موازات فعالیت همکاران ما در هیات های اجرایی، ناظران ما در کنار صندوق های رای حاضرند و پای هر صندوق بین 3 تا 7 نفر ناظر داریم.

کدخدایی درباره تعداد کل ناظران گفت: مجموع ناظران حدود 200 هزار نفر است و تا دیروز تعدادی هم بازرس ویژه در قالب گروه های سه نفره از تهران به برخی استان ها اعزام کردیم تا نظارت ویژه ای داشته باشند.

سخنگوی شورای نگهبان در ادامه بیان کرد: مردم خوب ما هم که همیشه همیار شورای نگهبان بودند می توانند گزارشات و شکایات خود را از طریق سامانه مردم ناظر ارسال کنند و ما هم سریعا رسیدگی می کنیم.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که انتخابات در شأن مردم عزیز برگزار شود و پاسخ محکمی به دشمنان خارجی باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس