ادعای ستاره استقلال : دل پرسپولیسی ها هم برای ما مقابل الاهلی سوخت!


ادعای ستاره استقلال : دل پرسپولیسی ها هم برای ما مقابل الاهلی سوخت!

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: AFC چشمش را روی ظلمی که به ما می‌شود بسته است. زکی پور افزود : شاید باور نکنید ولی حتی پرسپولیسی‌ ها هم بابت این باخت ناراحت بودند و می‌گفتند داور کار استقلال را ساخت وگرنه ما را لایق برد می‌دانستند. تازه با آن همه غایب. اگر بقیه بچه‌ها بودند حتماً آن‌ها را شکست می‌دادیم. نوشته ادعای ستاره استقلال : دل پرسپولیسی ها...

ادعای ستاره استقلال : دل پرسپولیسی ها هم برای ما مقابل الاهلی سوخت!

زکی پور: حتی پرسپولیسی‌ها هم گفتند استقلال باید می‌برد
نویسنده : پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۲۳:۳۲
ادعای ستاره استقلال : دل پرسپولیسی ها هم برای ما مقابل الاهلی سوخت!

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: AFC چشمش را روی ظلمی که به ما می‌شود بسته است.
زکی پور افزود : شاید باور نکنید ولی حتی پرسپولیسی‌ ها هم بابت این باخت ناراحت بودند و می‌گفتند داور کار استقلال را ساخت وگرنه ما را لایق برد می‌دانستند. تازه با آن همه غایب. اگر بقیه بچه‌ها بودند حتماً آن‌ها را شکست می‌دادیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلاد زکی‌پور از جمله بازیکنان ثابت استقلال در هر دو دیدار مرحله گروهی این تیم در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا بوده که در دیدار با الشرطه هم روی تک‌گل بازی نقش اصلی را ایفا کرد. او در دیدار با الاهلی نیز بار‌ها از چپ تلاش کرد ولی معتقد است در نهایت تیمش با ناداوری بازنده دیداری شد که همه چیز در آن به ضرر استقلال بود.

در کویت چه اتفاقی افتاد؟

فکر می‌کنم همه آسیا دیدند که چه بلایی سر ما آوردند! داور سرمان را گوش تا گوش برید تا تیم عربستانی خوشحال زمین را ترک کند.

روی گل دوم ارسلان؟

روی گل که عجیب‌ترین اتفاق ممکن افتاد. بازی را نگه داشتند و جلسه سرپایی برگزار شد و گل را مردود کردند! یک پنالتی مسلم هم روی علی دشتی نگرفتند و در جریان بازی هم هر کار دیگری از دست‌شان برمی‌آمد انجام دادند. واقعاً در این بازی حس بی‌پناهی داشتیم.

چطور؟

اولاً که بازی‌های‌مان را بیرون از ایران برگزار کردند و میزبانی را از ما گرفتند. حالا هم که تلاش می‌کنیم تا برنده باشیم این‌طوری آزارمان می‌دهند.

تیم تان در ۱۰ دقیقه پایانی خسته نبود؟

البته که خسته بودیم. ابعاد زمین بازی بزرگ بود و رفت و برگشت‌ها باعث خستگی همه شده بود. ما با کلی مصدوم و زخمی به میدان رفته بودیم. قبل از بازی یک تیم کامل ما غایب بودند. بعد تلاش کردیم و خودمان را جلو کشیدیم که برای آن‌ها پنالتی گرفت. جبران کردیم و باز گل خوردیم. پنالتی به دست آوردیم که آن هم از دست رفت و همه این‌ها تیم را از نظر روحی پایین می‌آورد.

مجیدی بین دو نیمه چه گفت؟

آقا فرهاد هر کاری از دستش برمی‌آمد انجام می‌داد. بچه‌ها تلاش می‌کردند و همه دو برابر توان‌شان زحمت کشیدند ولی وقتی یک نفر آنجاست که نمی‌گذارد بازی را ببرید یا حتی مساوی بگیرید کاری از دست شما ساخته نیست.

زمین نسبت به بازی قبل بهتر بود؟

چمن عالی داشت ولی ابعادش خیلی بزرگ بود. هر بازی یک مشکل اینچنینی هم برای ما ایجاد می‌کنند. در اربیل نمی‌شد روی زمین راه رفت چه برسد به فوتبال بازی کردن ولی با این همه نباختیم.

روی گل آن بازی هم که نقش اصلی را بازی کردی.

آن گل نتیجه تلاش همه بچه‌ها بود و من کاری نکردم. دوست داشتم آن گل باعث بردمان می‌شد که این اتفاق نیفتاد. در آن دیدار روی همان زمین ۱۲ کیلومتر جابه‌جایی داشتم و در بازی مقابل الاهلی بیش از ۵ کیلومتر دیگر به آن اضافه شد. وقتی جی‌پی. اسم را زدم دیدم ۸۶۶ مترش را با سرعت دویده بودم. برای همین بعد از بازی خستگی به تنمان ماند.

وقتی پنالتی وریا گل نشد چه حالی پیدا کردید؟

اولاً بگویم به هر حال این اتفاق برای هر فوتبالیستی ممکن است رخ دهد. از نظر روحی نیز طبیعی است که پایین می‌روید. یک گل عقب بودیم، پنالتی‌مان هم که گل نشد و مسائل دیگر باعث شد همه انرژی‌های منفی سمت‎تان بیاید. با این همه بچه‌ها خیلی تلاش کردند که شرمنده استقلالی‌ها و مردم ایران نشویم که داور نگذاشت.

پس از بازی بازتاب این دیدار را چطور دیدی؟

شاید باور نکنید ولی حتی پرسپولیسی‌ ها هم بابت این باخت ناراحت بودند و می‌گفتند داور کار استقلال را ساخت وگرنه ما را لایق برد می‌دانستند. تازه با آن همه غایب. اگر بقیه بچه‌ها بودند حتماً آن‌ها را شکست می‌دادیم.

پیش از بازی چه تصوری از الاهلی داشتید؟‌

می‌دانستیم تیم خوبی است ولی شرایط تیمی خودمان باعث شده بود بچه‌ها به هم روحیه بدهند تا با تمام وجود بازی کنیم. فکر کنم در اواخر بازی همه متوجه شده بودند که در دقایق وقت اضافه دیگر کسی رمق نداشت.

حرفی به داور نزدید؟

چه حرفی بزنیم؟! مگر نتیجه تغییر می‌کند؟ فقط گل مطهری پرپر شد و خستگی‌ها بر تن‎مان ماند. نمی‌دانم چرا این فصل داوری‌ها در ایران و آسیا به نفع‌مان نیست. این داور که رسماً به ضررمان سوت می‌زد.

پیش‌بینی‌ات از آینده چیست؟ با این دو نتیجه و تک امتیاز صعود می‌کنید؟

صددرصد صعود می‌کنیم. با الشرطه و الوحده در تهران بازی داریم. ضمن اینکه تا آن زمان بقیه مصدومان‌مان هم می‌رسند و هر دو نتیجه اخیر را جبران می‌کنیم. در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق