آمادگی پلیس سیستان و بلوچستان برای تأمین امنیت انتخابات


آمادگی پلیس سیستان و بلوچستان برای تأمین امنیت انتخابات

زاهدان- ایرنا-فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مجموعه فرماندهی انتظامی استان برای تامین امنیت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد.

سردار محمد قنبری روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: براساس قانون، حفاظت از صندوق‌های اخذ آرا و شعب اخذ رأی بر عهده نیروی انتظامی است که پلیس با آمادگی و تمام توان در استان وظیفه حراست از صندوق‌های اخذ رأی را بر عهده خواهد داشت.

وی ادامه داد: از مدت‌ها پیش برنامه ریزی‌های لازم برای تامین امنیت انتخابات صورت گرفته و تلاش ما بر این است تا با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود شاهد برقراری امنیت مطلوب در زمان انتخابات باشیم تا شرایط برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: امنیت و آرامش در انتخابات یک اصل مهم برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است و پلیس استان در این زمینه همه توان خود را به کار بسته و به صورت لحظه‌ای مراقبت‌های لازم را انجام می‌دهد.

قنبری گفت: وظیفه دینی و انقلابی هر ایرانی به عنوان یک عضو از ملت بزرگ ایران شرکت در انتخابات است که با حضور گسترده مردم عزیز در این انتخابات سرنوشت ساز شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در دفتر زرین انقلاب باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق