صیانت از آرای مردم با قوت در دستور کار ناظران است


صیانت از آرای مردم با قوت در دستور کار ناظران است

زاهدان- ایرنا- رییس هیات نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: صیانت از آرای مردم و مقابله جدی با تخلفات حوزه انتخابات در دستور کار ناظران دلسوز و با وجدان است.

احمد آذرپیرا روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ناظران همراه اعضای ستاد برگزاری انتخابات بوده و در شعب اخذ رای حضور پیدا می‌کنند و قطعا با تخلفات حوزه انتخابات به شدت برخورد خواهد شد.
وی اظهار داشت: تلاش برای جذب حداکثری و بالا بردن شاخص‌های حضور مردم در انتخابات مورد توجه شورای نگهبان و هیات نظارت بر انتخابات بوده که در مسیر صیانت از آرای مردم با هیچ فرد و دستگاهی که تخلف کند، شوخی ندارد.
رییس هیات نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با چینش نیروها و ارائه آموزش‌های لازم به ناظران، انتخابات در خاش روند مطلوبی را طی می‌کند.

وی اظهار داشت: تبلیغات داوطلبان انتخاباتی و هواداران آنها صبح امروز به پایان رسیده و قطعا در صورت مشاهده تخلف برخورد لازم صورت می‌گیرد.
آذرپیرا بیان کرد: با توجه به اینکه داوطلبان انتخابات مجلس پس از رسیدن به موفقیت وضع کننده قانون هستند، از آنها انتظار می‌رود مجری قانون باشند.
حوزه انتخابیه خاش شامل شهرستان‌های خاش و میرجاوه و بخش‌های نصرت آباد و کورین زاهدان دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همان داند