توسعه ورزش جانبازان،توجه به تمام ظرفیت ها است


توسعه ورزش جانبازان،توجه به تمام ظرفیت ها است

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان، اگر بخواهیم به توسعه پایدار برسیم باید از همه ظرفیت‌های خود استفاده کنیم و شرایط برای فعالیت همه گروه‌ها مهیا شود.

به گزارش برنا از قزوین، مجمع عمومی و سالیانه هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان قزوین به ریاست عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، کشاورز نماینده فدراسیون جانبازان و معلولین و اعضای مجمع برگزار شد.

در این نشست، سید محمد موسوی رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان قزوین گزارشی از فعالیت ها و عملکرد هیات استان در سال های 97 و 98 ارائه داد و گفت: در لیگ های کشوری، تیم های استان شرکت داشته اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ورزشکاران و قهرمانان استان بویژه ورزشکاران جانباز و معلول استان در میادین مهم جهانی و پارآسیایی موفقیت های فراوانی کسب کرده اند.

عباس علایی مقدم افزود: نگاه به توانمندی معلولان در سال‌های اخیر تغییر کرده و با بسترسازی برای حضور معلولان در عرصه‌های مختلف بویژه میادین ورزشی شاهد درخشش این افراد با انگیزه و پویا هستیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا شرایط برای حضور معلولان در جامعه بخوبی هم فراهم باشد و در این راستا با همکاری همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی اقدامات خوبی در این عرصه صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یاد آورشد: از خانواده‌ها خواسته‌ایم اگر فرزندی دارند که محدودیت دارد هرگز وی را در منزل نگه ندارند بلکه با استفاده از شرایط ایجاد شده برای شکوفایی استعدادهای آنها همت کنند.

وی افزود:در عرصه ورزش امکانات خوبی با کمک هیئت ورزش معلولان و جانبازان استان تهیه شده و از خانواده‌ها انتظار داریم کمک کنند تا فرزندانشان وارد عرصه ورزش شوند تا بتوانند هم روحیه بهتری برای زندگی پیدا کنند و هم در ورزش توانمندی خود را نشان دهند.

علایی مقدم گفت: کسب مدال‌های رنگارنگ توسط ورزشکاران استان قزوین در مسابقات پار اسیایی نشان داد ظرفیت‌های خوبی داریم که باید حمایت شوند.وی اظهار داشت: ۲۵ درصد مدال‌های کاروان پار آسیایی معلولان را ورزشکاران استان قزوین کسب کردند که این افتخار ضرورت حمایت بیشتر از ورزشکاران را دوچندان می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!