تعداد انصرافی‌های انتخابات کرمانشاه به 26 نفر رسید


تعداد انصرافی‌های انتخابات کرمانشاه به 26 نفر رسید

کرمانشاه- ایرنا- دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه اعلام کرد که از 160 نامزد تایید صلاحیت شده برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون 26 نفر انصراف داده‌اند.

«بهرام سلیمانی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهارداشت: ۹ نفر در حوزه انتخابیه کرمانشاه، ۲ نفر در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو، هفت نفر در حوزه انتخابیه سنقروکلیایی، ۲ نفر در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب، چهار نفر در حوزه پاوه، روانسر، ثلاث باباجانی و جوانرود و ۲ نفر در حوزه انتخابیه کنگاور، هرسین و صحنه تاکنون از ادامه رقابت های انتخاباتی انصراف داده اند.

وی افزود: براین اساس هم اکنون ۱۳۴ نامزد برای تصاحب هشت کرسی استان کرمانشاه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با یکدیگر رقابت می کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه ا زساعت هشت صبح امروز فعالیت تبلیغاتی نامزدها ممنوع شده است، گفت: فرآیند انتخابات از ساعت هشت صبح روز جمعه آغاز می شود و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد و در صورت ازدحام در صندوق های رای احتمال تمدید این زمان نیز وجود دارد.

سلیمانی یادآور شد: یک هزار و ۵۸۵ صندوق اخذ رای روز جمعه آرای مردم این استان به نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را جمع آوری می کنند که از این آمار ۶۲۱ صندوق سیار و باقی ثابت هستند.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۵۴۶ هزار و ۴۱۳ نفر از مردم استان در این دوره از انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: امسال در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵۹ هزار رای اولی داریم که تمامی افرادی که متولد ۲ اسفند ۱۳۸۰ و ماقبل آن هستند می توانند در این دوره رای دهند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در ساعات پایانی رای گیری از مردم می خواهیم که در ساعات ابتدایی پای صندوق های رای بروند.

به گفته سلیمانی، ۳۲ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و انتظامی کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در استان برعهده دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا