امنیت، آرامش و توسعه کشور را مدیون جانفشانی شهدا هستیم


امنیت، آرامش و توسعه کشور را مدیون جانفشانی شهدا هستیم

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امنیت، آرامش و توسعه کشور را مدیون جانفشانی شهدا هستیم و همواره در برابر آنان بدهکاریم.

احمدعلی موهبتی شامگاه چهارشنبه در دیدار با خانواده‌های شهدای عرصه مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بی‌تردید عزت، اقتدار، آرامش و امنیت پایدار در سراسر ایران اسلامی حاصل خون پاک همه شهدا بویژه شهدای عرصه مبارزه با موادمخدر است.

وی افزود: سیستان و بلوچستان با وجود موقعیت ممتاز ژئوپلوتیکی که برای تصدی نقش بازرگانی ملی و ترانزیت خارجی میان اروپا و آسیای مرکزی با آبهای شرقی، جنوبی و شاخ آفریقا دارد، متاسفانه در جوار بزرگترین تولیدکنندگان موادمخدر جهان و در مسیر انتقال مواد افیونی به اروپا و دیگر کشورها قرار گرفته است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ایران اسلامی تنها کشور جهان است که براساس آرمان‌های اسلامی و انسانی خود یک مبارزه جدی را با سوداگران مرگ و کاروان‌های موادمخدر در دست دارد که در این عرصه شهدای بسیاری را تقدیم کرده است.

وی بیان کرد: فرصت دیدار و خدمت به خانواده معزز شهدا توفیقی است که خداوند آن را نصیب کرده و حضور در منزل این شهیدان باعث صیقل روح شده که از این بابت خدا را شاکریم.

موهبتی اظهار داشت: دعای شهدا و خانواده آنان ضامن پیروزی و موفقیت در همه عرصه‌هاست و به طور قطع جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردم، رهبری رهبر معظم انقلاب و همت همه دلسوزان از جنگ تحریمی تحمیلی که استکبار جهانی راه انداخته با سربلندی ‌پیروز و این تهدیدات را به فرصت برای توسعه تبدیل خواهد کرد.

احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و ‌بلوچستان به همراه فرمانده‌هان انتظامی و مرزبانی استان، معاون امنیتی ‌و انتظامی استانداری و تعدادی از مدیران با خانواده‌های شهیدان جانعلی اصغری، محمد سرگلزایی و رضا شهرکی میرانی از شهدای عرصه مبارزه با موادمخدر دیدار کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید