بیش‌از 800 نفر، کار برگزاری انتخابات در دلگان را برعهده دارند


بیش‌از 800 نفر، کار برگزاری انتخابات در دلگان را برعهده دارند

زاهدان- ایرنا- فرماندار دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از 800 نفر عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در این شهرستان بر عهده دارند.

مجتبی شجاعی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۴۹ شعبه اخذ رای ثابت و سیار شهری و روستایی در ۲ بخش مرکزی و جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در دلگان فراهم شده است افزود: اصل بی‌طرفی و امانتداری عوامل برگزاری انتخابات و رعایت قانون، خط قرمز هیات‌های اجرایی، بازرسی و نظارت بر انتخابات است.

فرماندار دلگان ادامه داد: نامزدهای انتخابات و طرفدارانشان، به دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص بایدها و نبایدهای انتخاباتی و همچنین اصول اخلاقی، شرعی و اجتماعی پیش، حین و پس از انتخابات پایبند باشند.

وی با بیان اینکه انتخابات در پرتو تبلیغاتی به دور از ریخت و پاش و هیجان نابه‌جا زیبا خواهد بود افزود: اگر با قشر اعظم جامعه هم‌دل و هم‌درد باشیم، هرگز در انتخابات به سمت اسراف‌ نمی‌رویم.

شجاعی گفت: تبلیغات سالم، یعنی حرکت در چارچوب تعالیم و اخلاق انقلابی، اسلامی و اجتماعی تبلیغات بدون حاشیه، ملت را به متن انتخابات‌ می‌کشاند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر