نقش سردار سلیمانی در ترویج روح مبارزه با شیطان بزرگ


نقش سردار سلیمانی در ترویج روح مبارزه با شیطان بزرگ

معاون پژوهش مدرسه نرجس خاتون(س) شهریار با اشاره به برگزاری همایش «مکتب مقاومت» در این حوزه علمیه، گفت: در این همایش شخصیت‌ها از کشورهای مختلف به تبیین نقش سردار سلیمانی در ترویج روح مبارزه با شیطان بزرگ پرداختند.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، «طاهره سلیمانی» از حضور 30 تن از طلاب این مدرسه علمیه در همایش «مکتب مقاومت» خبر داد و گفت: این همایش به همت سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور فعالان عرصه پایداری در شهر مقدس قم برگزار شد.

معاون پژوهش مدرسه نرجس خاتون(س) شهریار افزود: در این همایش الکساندر دوگین به مقاومت و رشادت های سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت روس ها و ایرانی ها یک دشمن و قهرمان مشترک دارند که قهرمان ما ۴۰ روز پیش به دست این دشمن شرور کشته شد. سردار سلیمانی معنی مبارزه در خاورمیانه را به خوبی درک کرده بود و با شهادت خود به ما نیز فهماند که باید آماده مبارزه با این شیطان جهانی باشیم.

وی ادامه داد: سخنران دوم این همایش شیخ معین الدقی،ق نماینده حزب لبنان بود که به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ اشاره کرد.

سلیمانی ادامه داد: همچنین این سخنرانی به شکل گیری حزب الله لبنان و آموزش جوانان لبنانی توسط پاسداران انقلاب اسلامی اشاره داشت و گفت بعد از سه سال از پیروزی ایران، اسرائیل وارد منطقه شد و قبل از اینکه مقاومت در لبنان شروع شود اسرائیل همواره پیروز میدان بود اما با شروع فعالیت مقاومت، اسرائیل مبادرت به بازداشت شیعیان کرد و با مقاومت مردم اسرائیل شکست خورد و مجبور شد خاک لبنان را ترک کند.

وی ابراز کرد: سخنران دیگر این همایش خالد قدومی، نماینده حماسی از کشور فلسطین در ایران که با موضوع معامله قرن به روشنگری پرداخت و پیشینه و انگیزه های معامله قرن تبیین کرد و حل و فصل مسائل از طریق کشورهای پیرامون، نه خود مردم فلسطین، خروج آمریکا از بحرانهای داخلی و یهودی سازی کشور فلسطین و به رسمیت شناختن کشور اسرائیل و امنیت آن در جهان را از دیگر اهداف این معامله برشمرد.

معاون پژوهش مدرسه نرجس خاتون(س) در پایان خاطرنشان کرد: طلاب شرکت کننده این همایش را بسیار مفید و قابل توجه دانسته و خواستار برگزاری بیشتر این نوع همایش های بصیرتی شدند.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق