نتانیاهو: برای برقراری پروازهای مستقیم از تل آویو به مکه اقدام می کنیم


نتانیاهو: برای برقراری پروازهای مستقیم از تل آویو به مکه اقدام می کنیم

شفقنا- نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیروز چهارشنبه با انتشار پستی در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد که برای انجام پرواز مستقیم از تل آویو به مکه مکرمه تلاش می کند، اما دقایقی بعد این پست را حذف کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از القدس العربی، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در صفحه فیسبوک خود […]

نتانیاهو: برای برقراری پروازهای مستقیم از تل آویو به مکه اقدام می کنیم

شفقنا- نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیروز چهارشنبه با انتشار پستی در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد که برای انجام پرواز مستقیم از تل آویو به مکه مکرمه تلاش می کند، اما دقایقی بعد این پست را حذف کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از القدس العربی، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در صفحه فیسبوک خود به دو زن عبری و عربی نوشت که برای برقراری پرواز مستقیم به عربستان تلاش خواهد کرد.

نتانیاهو در صفحه فیسبوک خود نوشت: ما می خواهیم با هدف تسهیل سفر زائران مسلمان برای انجام مراسم حج، پرواز مستقیم تل‌آویو به مکه را برقرار کنیم.

از سوی دیگر، روزنامه معاریو گزارش داد که نتانیاهو دقایقی بعد، دو پست منتشر شده خود به زبان های عربی و عبری را از فیسبوک خود حذف کرد.

کارشناسان معتقدند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی چنین پست هایی را در راستای عادی سازی روابط این رژیم با کشورهای عربی منتشر می کند. وی روز یکشنبه هفته جاری نیز در صفحه توئیتر خود مدعی شد: ما در اوج عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی و اسلامی قرار داریم.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیشترین و کمترین بازدهی نمادهای بازار سهام هفته اول اردیبهشت 1403/ قشرین و فگستر دو روی...