وعده‌های غیرممکن نامزدها مردم را دلسرد می‌کند


وعده‌های غیرممکن نامزدها مردم را دلسرد می‌کند

امام جمعه اهل سنت میرجاوه گفت: نامزدها و داوطلبان نمایندگی مردم در مجلس قول و وعده‌های غیر ممکن و دست نیافتنی ندهند چراکه یکی از راه‌های نا امید کردن مردم، افزایش توقع‌های بی مورد است که به مرور مردم را دلسرد می‌کند.

وعده‌های غیرممکن نامزدها مردم را دلسرد می‌کند

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور، امام جمعه اهل سنت میرجاوه، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: شرکت در انتخابات و رأی دادن به‌معنای احساس وظیفه نسبت به سرنوشت جامعه اسلامی است، بنابراین علاوه بر جنبه‌های سیاسی، از نظر اسلامی هم ضرورت دارد و هر ایرانی باید احساس تکلیف کند.

وی ادامه داد: حضور در انتخابات، اراده ملت در تعیین سرنوشت جامعه را محقق می‌کند، بنابراین نباید فریب تبلیغات منفی دشمن را خورد؛ دشمنان سعی دارند با ممانعت از حضور حداکثری، اعتبار نظام را زیر سؤال ببرند.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه بیان کرد: هر رأی ما، همانند تیری در قلب و خاری در چشم دشمنان انقلاب است؛ نفس حضور در انتخابات خودش ارزشمند است و بعد از آن، باید دقت کرد که به چه کسی رأی می‌دهیم و چه کسی را به یکی از بزرگترین نهادهای تصمیم گیرنده در نظام می‌فرستیم.

وی افزود: مردم باید در مساجد و جمع‌های خصوصی خود در مورد فرد اصلح و انتخاب نامزد مناسب با یکدیگر بحث و تبادل نظر داشته باشند تا بتوانند انتخابی درست را رقم بزنند.

ریگیان‌پور اظهار کرد: باید دقت داشت که تعصبات قومی و قبیله‌ای روی انتخاب ما تأثیر نگذارد؛ کسی که شایسته یک منصب نیست، نباید سر کار قرار گیرد؛ در کشور ایران مردم سالاری حاکم است و مردم با رأی خود باید فردی را انتخاب کنند که لیاقت پست و منصب را داشته باشد.

وی گفت: توانمندی، تخصص و تعهد، انقلابی بودن، صداقت، تقوا و حرکت عملی در راستای اهداف نظام از مهمترین ویژگی‌های کاندیدای اصلح است که مردم باید با در نظر گرفتن آن‌ها اقدام به انتخاب کنند.

این عالم اهل سنت بیان کرد: نامزدها و داوطلبان نمایندگی مردم در مجلس قول و وعده‌های غیر ممکن و دست نیافتنی ندهند چراکه یکی از راه‌های نا امید کردن مردم، افزایش توقع‌های بی مورد است که به مرور مردم را دلسرد می‌کند.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه با بیان این که در بحث انتخابات رعایت اخلاق و قوانین نظام اسلامی باید مورد توجه قرار بگیرد، افزود: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از ایجاد فضای تشنج آور بین مردم خودداری کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا