مسی در مورد حواشی اخیر بارسلونا: بارتومئو همان چیزی را به بازیکنان گفت که در کنفرانس مطبوعاتی گفته بود؛ این مسئله برای من عجیب است!


مسی در مورد حواشی اخیر بارسلونا: بارتومئو همان چیزی را به بازیکنان گفت که در کنفرانس مطبوعاتی گفته بود؛ این مسئله برای من عجیب است!

لیونل مسی در مورد حواشی اخیر باشگاه بارسلونا صحبت کرده است.

طرفداری- اخیراً در گزارشی جنجالی راجع به برخی اقدامات مدیران بارسلونا، مدعی شدند که مدیران این باشگاه به رسانه I3 Ventures پول پرداخت می کنند تا برخی از چهره های اسطوره ای باشگاه از جمله لیونل مسی را تخریب کند.

به گزارش مارکا، حالا در مورد این موضوع از لیونل مسی سؤال شده که وی در مصاحبه با Mundo Deportivo گفت:

حقیقت این است که کمی باعث تعجبم شد، چون اینجا نبودم و به مسافرت رفته بودم. وقتی رسیدم از هرچیز، مقداری فهمیدم. رئیس باشگاه همان چیزهایی که در کنفرانس مطبوعاتی گفته بود، به ما هم گفت. او وضعیت را به ما توضیح داد و اینکه چه اتفاقی افتاده است. بیشتر از این نمی توانم چیزی بگویم. او به طور خصوصی به کاپیتان های تیم همان چیزی را گفت که همه می دانند. حقیقتاً کمی عجیب است که چنین اتفاقی رخ دهد اما از طرفی هم می گویند که شواهدی وجود دارد. باید صبر کنیم و ببینیم که درست است یا نه. چیز بیشتری نمی توانیم بگوییم و باید منتظر بمانیم و ببینیم کل این قضایا چه می شود. برای من که یک مسئله واقعاً عجیب است.

مسی در مورد شرایط زندگی در بارسلونا و اینکه آیا دلتنگ آرژانتین شده است یا نه، گفت:

من اینجا حالم خیلی خوب است. عاشق بارسلونا هستم، هرچند خیلی دلتنگ روساریو شده ام. اینجا خانه من است، چرا که مدت زمان حضورم در بارسلونا طولانی تر از آرژانتین شده است. عاشق محل زندگی ام در بارسلونا هستم (کاستی دفلز) و زندگی ام را خیلی دوست دارم. خوشبختانه، حرفه ام این اجازه را می دهد که زمان زیادی را با بچه ها بگذرانم. به من اجازه می دهد تا تمرین کنم و برای غذا خوردن با همسرم و رساندن بچه ها به مدرسه، بروم. سپس باید هرگونه فعالیتی که آنها دارند را بدانم و شب ها باید کاری با هم انجام دهیم.

چون سه فرزند داریم، بعد از شام که همه جا بهم خورده، زود می خوابیم. سه شنبه ها و پنجشنبه ها بچه ها برنامه فوتبال دارند و به مجموعه ورزشی می آیند. ساعت 19:30 به خانه می رسیم و بعد از یک نوشیدنی، شام می خوریم. یک زندگی خیلی معمول داریم که دوستش دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است