آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از 9 اسفند


آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از 9 اسفند

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از 9 اسفند امسال خبر داد.

به گزارش افکارنیوز،

گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش در راستای اعتلای منزلت اجتماعی فرهنگیان و به منظور افزایش آرامش معلمان شاغل و بازنشسته، طرح اسکان نوروزی فرهنگیان را با شعار «کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان» اجرا می‌کند.

اخبار اجتماعی - وی ادامه داد: طرح اسکان نوروزی فرهنگیان با حضور 24 هزار نفر از عوامل اجرایی در تعداد 705 پایگاه در سراسر کشور به صورت شبانه‌روزی تا پایان تعطیلات نوروزی به مسافران فرهنگی خدمات رفاهی ارائه می‌کند.

کریمی‌فر با بیان اینکه آموزش و پرورش در طرح اسکان نوروزی آمادگی اسکان 12 میلیون نفرـروز را دارد، گفت: در طرح اسکان نوروزی 398 مرکز رفاهی (خانه معلم ) با ظرفیت 16 هزار و 800 تختخواب و 50 پردیس دانشگاهی با دارا بودن 2 هزار خوابگاه به انضمام 300 اردوگاه مجهز در قالب 3 هزار سوئیت و همچنین 11 هزار مدرسه تجهیز شده در قالب 105 هزار کلاس درس برای فرهنگیان فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: سامانه رزرو اینترنتی برای تمام فرهنگیان شاغل و بازنشسته به آدرس www.eskan.medu.ir از تاریخ 9 اسفند آغاز به کار می کند و تا 23 اسفند نیز فعال است و بعد از تاریخ مذکور، هرگونه پذیرش مسافرین فرهنگی صرفاً به صورت حضوری انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تمام مسافرین فرهنگی به همراه اعضای خانواده در تمام ستادهای اسکان در ایام تعطیلات نوروزی تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرند.

کریمی‌فر اضافه کرد: در اسکان نوروز 1399 توجه به «رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مدارس مجری طرح اسکان»، «توجه به بهسازی و زیباسازی پایگاه‌های پذیرش در راستای رعایت حقوق شهروندی و تکریم مهمانان نوروزی»، « آماده سازی سفره هفت سین جهت جذابیت و ارتقای طیب خاطر مهمانان»، «اطلاع رسانی لازم با نصب بنرهای اسکان در مبادی شهرها با رویکرد هدایت مسافرین به ستادهای اسکان» و «برپایی نمایشگاه‌های بومی و محلی در جوار پایگاه‌های اسکان به جهت آشنایی با فرهنگ و سنن محلی به منظور افزایش ماندگاری سفر و بهره‌مندی از دستاوردهای قومی و محلی استانها» با رویکرد برنامه‌ریزی، سازماندهی، هماهنگی، کنترل و نظارت به طور جدی در سراسر کشور ، پیش بینی و عملیاتی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روزای بچگی