سرپرست پیشین باشگاه استقلال : مدیرعامل که نباشد، سرپرست هم موقت می‌شود


سرپرست پیشین باشگاه استقلال گفت: الان شرایط اقتصادی به گونه‌ای است که مردم خودشان مشکل دارند، اما مدیر باشگاه می‌آید و شماره حساب اعلام می‌کند که هواداران کمک کنند. نوشته سرپرست پیشین باشگاه استقلال : مدیرعامل که نباشد، سرپرست هم موقت می‌شود اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرپرست پیشین باشگاه استقلال : مدیرعامل که نباشد، سرپرست هم موقت می‌شود

جواد زرینچه :خیلی بد است مدیر باشگاه شماره حساب بدهد و از مردم پول بگیرد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۳:۴۵
سرپرست پیشین باشگاه استقلال  : مدیرعامل که نباشد، سرپرست هم موقت می‌شود

سرپرست پیشین باشگاه استقلال گفت: الان شرایط اقتصادی به گونه‌ای است که مردم خودشان مشکل دارند، اما مدیر باشگاه می‌آید و شماره حساب اعلام می‌کند که هواداران کمک کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در حالی به الاهلی باخت که سرپرست تیم راهی کویت نشده بود و تیم با یک سرپرست موقت به مصاف حریف عربستانی رفت. همین مسئله و سوژه‌های دیگر باعث شد با جواد زرینچه تماس بگیریم و با سرپرست سابق آبی‌ها همکلام شویم.

حتماً بازی با الاهلی را دیده‌اید. چرا استقلال باخت؟

جواد زرینچه :

قبل از بازی به دلایل مختلف نفرات زیادی را از دست داده بودیم و ترکیب اصلی خیلی عوض شد. البته در نهایت بچه‌هایی که جانشین شدند هم از جان مایه گذاشتند و تأثیرگذار بودند، ولی یک نکته را هم فراموش نکنیم. من دلم می‌خواهد استقلال همیشه برنده باشد، ولی یادمان نرود الاهلی هم بحران‌زده بود. ما کلی بازیکن نداشتیم، ولی الاهلی هم دقیقاً قبل از بازی سرمربی خودش را برکنار کرده بود و شرایط ایده‌آلی نداشت.

عده‌ای تأکید دارند ما به اشتباهات فردی باختیم، این را قبول دارید؟

جواد زرینچه :

اشتباهات فردی بیشترین ضربه را به ما زد و باعث شد حریف در مقاطعی از بازی آن‌طور که باید تحت فشار قرار نگیرد؛ از جاگیری‌ها در خط دفاعی گرفته تا اشتباهات فردی.

برسیم به داوری. کار تیم داوری چطور بود؟‌

جواد زرینچه :

نمی‌دانم قانون در مورد آن صحنه دقیقاً چه می‌گوید، ولی جدا از آن گل که قطعاً می‌توانست استقلال را به بازی برگرداند اگر در نیمه اول پنالتی را هم گل می‌کردیم قطعاً تیم حالت دیگری پیدا کرده و می‌توانست حتی برنده بازی هم شود.

راستی، استقلال در این بازی سرپرست موقت داشت. چرا تیمی با این همه قدمت باید چنین شرایطی داشته باشد؟

جواد زرینچه :

وقتی تیم مدیرعامل نداشته باشد، بدیهی است که سرپرست آن هم موقت می‌شود. باشگاه باید هر چه سریع‌تر تکلیف مدیرعاملی استقلال را مشخص کند. شما نگاه کنید الان شرایط اقتصادی به گونه‌ای است که مردم خودشان مشکل دارند، اما مدیر باشگاه می‌آید و شماره حساب اعلام می‌کند که هواداران کمک کنند. این خیلی بد است. خیلی بد است که یک مدیر شماره حساب بدهد و از مردم طلب کمک کند. مردم سرمایه‌های معنوی ما هستند و نباید از آن‌ها در این وضعیت تقاضای کمک نقدی کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند