نمایشگاه های فروش بهاره در 5 شهر گیلان


نمایشگاه های فروش بهاره در 5 شهر گیلان

رشت - ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برپایی نمایشگاههای بهاره در پنج شهر استان از نوزدهم تا بیست و هشتم اسفند ماه خبر داد.

روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به نقل از فرهاد دلق پوش در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در رشت افزود: نمایشگاه های بهاره عرضه مستقیم کالا در شهرستان های آستارا، بندر انزلی، تالش، رشت و لاهیجان دایر می شود.

وی گفت: این نمایشگاه ها با توجه به نیاز مردم در گروه مواد پروتئینی، غذایی، خشکبار و شیرینی و نیز پوشاک و کیف و کفش دایر خواهد شد.

وی با اشاره به تعداد غرفه های نمایشگاهی بهاره نیز اشاره و بیان کرد : در مجموع ۶۴۵ غرفه نمایشگاهی در این پنج شهرستان گیلان فعالیت خود را با ارائه محصولات متنوع شروع می کنند.
به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان؛ علاوه بر نمایشگاه بهاره برای رفاه حال شهروندان در۱۶ شهرستان گیلان جشنواره فروش فوق العاده بهاری و نوروزی در ۶۴۰ واحد صنفی برگزار خواهد شد.

وی بیشترین شرکت صنوف در جشنواره های فروش نوروزی را در شهرستان های رشت، لاهیجان، انزلی و رودسر عنوان کرد.
دلق پوش با اشاره به بارش برف اخیر نیز خاطر نشان کرد : با توجه به تامین و توزیع انواع اقلام مورد نیاز با مدیریت مردم و همکاری دستگاههای مرتبط اعم از خصوصی و دولتی هیچ‌گونه کمبودی در اقلام مصرفی مردم در ایام برف نداشتیم کهاین خود جای قدردانی از همه مردم و دستگاه اجرایی دارد.
وی تاکید کرد: گشت های مشترک بازرسی بازرسان این سازمان در ایام پایانی سال و نیز نوروز به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی، بهداشت، اماکن و بازرسی اتاق اصناف به صورت روزانه و مستمر از تمامی واحدهای صنفی در استان گیلان انجام می پذیرد تا از هرگونه تخلف و اجحاف احتمالی در حق مردم جلوگیری شود.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان گفت: گزارشاتی مبنی بر کاهش کیفیت نان داشتیم که موضوع در حال پیگیری است با اختلاط گندم با کیفیت وارداتی با محصول داخلی بر کیفیت نان بیافزایم.

وی همچنین در خصوص کمبود لاستیک خودروی پراید و نیسان اظهار داشت: پیگیریم با جذب و توزیع لاستیک یارانه ای در بازار از افزایش قیمت این اقلام جلوگیری نماییم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس