کولاک باورنکردنی در کیلومتر 14 جاده مخصوص! +جدول


کولاک باورنکردنی در کیلومتر 14 جاده مخصوص! +جدول

پول نیوز - محصولات ایران خودرو امروز کولاک کرده‌اند و نسبت به دیروز تا 15 میلیون تومان گران شده‌اند!

کولاک باورنکردنی در کیلومتر 14 جاده مخصوص! +جدول

به گزارش پول نیوز، پژو ۲۰۰۸ در خط مقدم افزایش قیمت قرار دارد و از نرخ ۴۲۵ میلیون تومان به حدود ۴۴۰ میلیون تومان رسیده است. امروز سمند LX کانال ۱۰۰ میلیونی را درنوردیده و با افزایش قیمت شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی، به ۱۰۵ میلیون تومان رسیده است. سمند EF۷ در عرض یک روز شش میلیون تومان گران شده و حالا ۱۱۹ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو ۴۰۵ GLX که دیروز ۹۳ میلیون تومان بود، امروز در بازار ۹۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود که نشان دهنده افزایش چهار میلیونی است. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز هم امروز سه میلیون تومان گران شده و به ۱۱۵ میلیون تومان رسیده است. سهم پژو ۴۰۵ SLX از کولاک قیمت‌ها در بازار خودرو، گرانی سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی است که باعث شده این محصول ایران خودرو حدود ۱۱۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ افزایش قیمت هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را در یک روز پشت سر گذاشته و حالا به ۱۰۶ میلیون تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان گران شده و در بازار ۱۲۴ میلیون تومان قیمت گذاری می‌شود. پژو ۲۰۶ صندوقدار که دیروز ۱۲۱ میلیون تومان بود، حالا با افزایش قیمت چهار میلیونی به ۱۲۵ میلیون تومان رسیده است.

پژو پارس در یک روز شش میلیون تومان گران شده و از ۱۱۸ به ۱۲۴ میلیون تومان رسیده است. رانا هم افزایش قیمت چهار میلیونی را در کارنامه خود ثبت کرده و امروز در بازار ۱۰۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. دانگ فنگ H۳۰ شرایط مشابهی را پشت سر گذاشته و با افزایش قیمت چهار میلیونی به استقبال مشتریانش آمده است. قیمت روز دانگ فنگ H۳۰ در حال حاضر ۱۸۱ میلیون تومان است.

دنا امروز پنج میلیون تومان گران شده است. این محصول ایران خودرو دیروز ۱۴۲ میلیون تومان قیمت داشت و حالا با افزایش قیمت عجیب و غریب خود به ۱۴۷ میلیون تومان رسیده. دنا پلاس هشت میلیون تومان گرانی را پشت سر گذاشته و امروز در بازار با نرخ ۱۷۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. دنا پلاس توربو هم با جهش پنج میلیونی به ۲۱۰ میلیون تومان رسیده است.
کولاک باورنکردنی در کیلومتر 14 جاده مخصوص! +جدول

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید