«من وکیلم» و «به وقت مردم» به آنتن رادیو فرهنگ رسید


«من وکیلم» و «به وقت مردم» به آنتن رادیو فرهنگ رسید

با نزدیک شدن به دوم اسفندماه و روز انتخابات جدول پخش برنامه های رادیو فرهنگ رنگ انتخاباتی گرفت

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ؛ با نزدیک شدن به زمان انتخابات تعداد برنامه های انتخاباتی رادیو فرهنگ هم افزایش یافته است و با بهره بردن از قالب های مختلف همچون نمایش، گفت وگو، مستند و... در کنار دعوت مردم در روز حماسه ساز، آنها را با روش های انتخاب صحیح آشنا می کند و علاوه بر انعکاس پر شور حضور مردم، در قالب گزارش به نقش آنان در روز انتخابات بپردازد.


«من وکیلم» برنامه ای ۳۰ دقیقه ای در دو بخش از جدول پخش رادیو فرهنگ قرار گرفته است و وظایف نمایندگان و شاخص های نماینده اصلح برای انتخاب را بیان می کند این برنامه صبح ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ به همت گروه تاریخ و اندیشه و ساعت۱۵:۱۵تا ۱۵:۴۵ برای جامعه روی انتن رادیو فرهنگ می رود.


«برگ برنده » نیز برنامه دیگری است که نزدیم دوماه است با موضوع انتخابی هوشمندانه و مشارکت حداکثری به تهیه‌کنندگی «سیدهادی موسوی‌نژاد» شنبه ها و پنجشنبه ها ساعت ۲۱:۳۰ پخش می شود.


ویژه برنامه انتخاباتی «روزی روزگاری قانون» برنامه ای ۲۵ دقیقه‌ای است که دوشنبه؛ سه شنبه و چهارشنبه ها ساعت ۲۱:۳۰ به موضوع جایگاه مجلس در جمهوری اسلامی ایران و اولویت های مجلس شورای اسلامی و نقش حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی می پردازد.


برنامه « حق و تکلیف» نیز چند وقتی است ساعت ۱۸:۵۵ در جدول پخش رادیو فرهنگ قرار دارد و برای تبدیل فضای کلی کشور در ایام انتخابات به فضای شور و نشاط و جشن ملی ، تبیین جایگاه و اهمیت مجلس شورای اسلامی و وظایف و اختیارات نمایندگان مجلس بر اساس وظایف مندرج در قانون اساسی و بیانات و رهنمود‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و اهتمام در راستای تحکیم وحدت و انسجام ملیِ اقوام، مذاهب، قشر‌ها و گروه‏های مختلف مردم از حضور کارشناسان مختلف بهره می برد.


اما رادیو فرهنگ ویژه برنامه ای تحت عنوان «به وقت مردم» برای روز دوم اسفندماه که روز انتخابات است » از ساعت۶:۳۰ صبح تا پایان ساعت انتخابات تدارک دیده است .


برای تولید این برنامه چهار گروه برنامه ساز فعالیت می کنند که یکی از این گروه ها در مصلی امام خمینی ره حضور دارد و گزارش لحظه به لحظه از حضور مردم در پای صندوق های رای خواهد داد همچنین گزارشگران رادیو فرهنگ تهران و گزارشگران استان ها از حال و هوای مشارکت مردمی گزارش می دهند تا گزارش های متنوعی از سراسر ایران برای شنوندگان رادیو فرهنگ پخش شود.


گفتنی است پرویز جمالی،سید هادی موسوی نژاد،مهدی دادجو،امیررضا راز،الهه بیات و مریم مردانی تهیه کنندگانی هستند که در این روز برای شنوندگان رادیو فرهنگ برنامه «به وقت مردم» را بر روی آنتن می برند .


علاقه مندان می توانند رادیو فرهنگ را روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز بشنوند.

پایان پیام/14

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی