ایرنا کرمانشاه رسانه فعال منادی وحدت شناخته شد


ایرنا کرمانشاه رسانه فعال منادی وحدت شناخته شد

کرمانشاه- ایرنا- خبرگزاری ایرنا مرکز کرمانشاه براساس ارزیابی انجام شده توسط دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه به عنوان رسانه فعال منادی وحدت شناخته شد.

خبرگزاری ایرنا در این ارزیابی توانست رتبه اول را در بین رسانه های استان کرمانشاه کسب کند و لوح تقدیر این عنوان روز چهارشنبه در مراسم پایانی دوره آموزشی منهاج ویژه روحانیون اهل سنت در سرسرای اجتماعات بنیاد شهید به نماینده این خبرگزاری اعطا شد.

همچنین در این ارزیابی پس از خبرگزاری ایرنا، سایت مرصاد نیوز در رتبه دوم قرار گرفت و خبرگزاری های مهر و شبستان نیز به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

پوشش خبری و تصویری برنامه های هفته وحدت در استان کرمانشاه یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی رسانه های فعال استان کرمانشاه توسط دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه بوده است.

معاون امور آموزش و پژوهش دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه باقدردانی از تلاش رسانه های استان در پوشش اخبار و رویدادهای دینی و ملی، گفت: رسانه های فعال استان براساس ارزیابی انجام شده در پوشش برنامه های هفته وحدت امسال انتخاب شده اند.

امیر حشمتی در ادامه همچنین به برگزاری ششمین دوره آموزشی منهاج نیز اشاره کرد و افزود: این کارگاه در راستای ارتقا سطح دانش و مهارت مدیران و رابطین مدارس علوم دینی اهل سنت استان برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید