آمریکا 300 موتر باربری اسلحه به سوریه فرستاده


وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که از آغاز سال 2020 ایالات متحده آمریکا بیش از 399 موتر باربری سلاح و مهمات را به سوریه منتقل نموده است. به گزارش اسپوتنیک، مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد، ارتش آمریکا از ابتدای سال جاری میلادی 13 کاروان...

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که از آغاز سال 2020 ایالات متحده آمریکا بیش از 399 موتر باربری سلاح و مهمات را به سوریه منتقل نموده است.
به گزارش اسپوتنیک، مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد، ارتش آمریکا از ابتدای سال جاری میلادی 13 کاروان نظامی از عراق به شمال شرق سوریه فرستاده که شامل بیش از 300 موتر باربری حامل سلاح بوده است.

اولگ ژوراولوف، رییس مرکز آشتی روسیه که زیر نظر وزارت دفاع این کشور فعالیت می‌کند، تاکید کرد، این تجهیزات نظامی و سلاح علیه نیروهای نظامی ترکیه و ساکنان غیرنظامی استفاده می‌شوند.
ژوراولوف تاکید کرد: این سلاح‌های آمریکایی در جریان درگیری‌ها و تقابل بین گروه‌های مسلح در شرق فرات و علیه نیرو های ارتش ترکیه در شمال سوریه و غیرنظامیان استفاده می‌شوند.

این مقام وزارت دفاع روسیه تاکید کرد: به دلیل وضعیت دشوار انسانی و حملات مداوم افراد مسلح به محله‌های مسکونی که منجر به تلفاتی در میان غیرنظامیان می‌شود ساکنان مناطق شمال شرق سوریه از مناطق اقامت خود به صورت دسته‌های بزرگ به اراضی تحت تسلط دولت سوریه نقل مکان می‌کنند.

کد (6)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید