بارسلونا هنوز برای انتقال نیمار باید پول بدهد!


بارسلونا هنوز برای انتقال نیمار باید پول بدهد!

بارسلونا هنوز هم باید برای خرید نیمار در سال 2013 از سانتوس پول پرداخت کند.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در سال 2013 در آستانه انتقال به رئال مادرید بود، اما در نهایت بارسلونا با قراردادی جنجالی موفق شد در آخرین هفته ها با سانتوس به توافق رسیده و زمینه جذب ستاره برزیلی را فراهم کند. طی این سالها همیشه جنجال های فراوانی در مورد رقم واقعی این قرارداد و دست برده شدن در مفاد آن وجود داشته و حالا باشگاه سانتوس ادعای غرامت تازه ای کرده است.

بارسلونا هنوز برای انتقال نیمار باید پول بدهد!

طبق ادعای موندو دیپورتیوو، سانتوس درخواست کرده است که بارسلونا به عنوان بخشی از انتقال نیمار به نیوکمپ در سال 2013 مبلغ 4.5 میلیون یورو دیگر را به این تیم پرداخت کند. در سال های اخیر اختلاف نظرهای مختلفی درباره ارزش واقعی این معامله وجود داشته است.

سانتوس ادعا می کند که بارسلونا بخشی از توافق نامه طرفین 2013 را برآورده نکرده است. طبق ادعای این باشگاه، بر اساس این توافق بارسلونا ملزم به برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل سانتوس بوده است. اولین بخش این قرارداد هنگام برگزاری دیدار جام خوان گمپر با حضور تیم برزیلی در استادیوم نوکمپ برآورده شد، اما دومین دیدار دوستانه هنوز انجام نشده و به همین دلیل سانتوس خواهان جبران خسارت و دریافت مبلغ 4.5 میلیون یورو از باشگاه اسپانیایی است. نیمار سه سال قبل و با انتقالی جنجالی از بارسلونا جدا شده و به عنوان گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ راهی پاری سن ژرمن شد؛ انتقالی که خیلی زود زمینه پشیمانی نیمار را فراهم آورد و او طی این سالها به دنبال بازگشت به نوکمپ بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟